Cuma günü C&A ile değişim maceramın ilk roundunu sizlerle paylaşmıştım.
Bugün ikinci round için Kent Meydanı C&A mağazasındaydım. Atlayıp soru sormak yerine normal insan gibi kasa sırasına girdim ve sıranın bana gelmesiyle de kasiyer bayana değişim isteğimi ve şartları belittim. Hemen yan kasadaki bayana sordu ve soru sorduğu bayan ne yapsa beğenirsiniz??? Arkasındaki beyaz dolabın üstünde yazmakta olan yazıyı eliyle gösterdi ve "Fiş olmadan değişim ya da iade yapamıyorum hanfendiii" dedi. Kendi kaşındı :) "O yazıyı ben de okuyabiliyorum ama dün mağazanıza gelip durumu belirttiğimde alışveriş yaptığım günü ve kasayı söylersem alışverişimi bulabileceğinizi söylemiştiniz." diyerekten lafı yapıştırdım. Sonrasında gün bilgisi, kasa bilgisi, kredi kartı son 4 hanesi, ürün kodu vs gibi bilgiler alındı ve 45 dakika sonra gelmem buyuruldu.
Yaklaşık 1 saat sonra gittim ve ZAFER!!! Alışverişim bulundu ve değiştirmek istediğim ürünleri seçebileceğim söylendi :) Ben de değişimimi gerçekleştirdim!!! Yuppi!
Ama bunun bu kadar zor olmasını gerektirecek bir durum yoktu yani. Ben bunu C&A Müşteri Hizmetlerine yazar mıyım? Bence yazarım :)
Ürünü satana kadar şirin ondan sonra nemrut olan yerlerden hiç hazzetmiyorum. İyi ki uğraşıp değiştirmişsiniz. Şimdi de kesinlikle şikayet edin :)
YanıtlaSilFişimin olmamasını hep yüzüme vuracaklarmış gibi hissediyorum ama :)
Silşimdiye kadar yazmadığınız kabahat bence :)
YanıtlaSilEvet yine de şansımı deneyeceğim :)
SilBravo,bence de yaz:)Ben de oğlan doğmadan ne akla hizmet mothercare'dan kot almıştım, beli o kadar sıkı çıktı ki giydiremedim.Sorduğumda dediler ki fiş olmadan olmaz.Uğraşmadılar bile.Kot öyle müzelik duruyor:P İlerde kızım olursa oyuncak bebeğine giydirir artık:))
YanıtlaSilBu iyimiş :)
SilHeyt be,azmin zaferi hakikaten.Tebrik ederim Denizcim :))
YanıtlaSilBazen böyle olayların üstüne gitmekten zevk alıyorum :)
SilYine değiştirmişler... Bazı yerler malesef fiş olmadan kesinlikle değişim yapmıyor, satana kadar canım cicim ondan sonra hiç oralı değiller..
YanıtlaSilSayende biz de öğrenmiş olduk nasıl yapılacağını:)
Ya aslında firma bi yerde haklı ama belli ki ürünü alalı çok olmamış e bi kusuru yok etiketi üstünde yap o zaman o işlemi sonuçta müşteri memnuniyeti bu da
Silçok sinir oluyorum canım bende böyle şeylere..bu satıcıların müşteri memnuniyeti malı satana kadar sattıktan sonra memnunıyet önemli değil..kesin yaz canım sonuç bişeyi değiştirmez zaten işini zorda olsa hallettin ama olsun yınede yaz..
YanıtlaSilşikayetvar.com a yazdım bile bakalım :)
SilBastır deniz kim tutar seni, sonuna kadar destekliyoruz. biz hakkımızı aramadıkça bilmiş kasiyerler tepemize çıkıyor yahu:)öpüyorum çok. Z.
YanıtlaSilAyneeennnn kendini mağazanın sahibi sanan satış elemanlarına birilerinin dur demesi gerekmiyor mu? :)
Silbencede yazarsın, çokda güzel yazarsın...
YanıtlaSilşikayetvar.com a yazdım bile bu kesmezse kendi sitelerindeki müşteri ilişkileri bölümüne de yazarım :)
Siliyi etmişsin ağzına sağlık, bende kotondan bi küpe almıştım. sonra daha mağazadan çıkmadan kolye gördüm. değiştireyim dedim. bu tür ürünleri değişmiyoruz dediler. daha hiç kullanmadım dedim. neyse ver dediler. bende kalsın dedim. moralim bozuldu yani.
YanıtlaSilHadi ya! işte kendini mağazanın sahibi sanan satış elemanı sendromu!
Sil