19 Eylül 2011 Pazartesi

Erkek Dedikodusu - Ne Kitapmış Ama


Evet evet sen de mi demeyin okudum bile...




Ne bileyim böyle internette bir çok olumlu ve de olumsuz yorumu olduğunu... Eğlenceli geldi güzel vakit geçiririm diye aldım. Geçirmedin mi derseniz de evet kitap kendimi kotu hissettirmedi bana, edebi yönüyle fln da ilgilenmedim. Bazı yerlerine gıcık oldum tabi ki ama 16 tl verdiğim için pek pişman da değilim. 

Öğrenmiş olduk;

Dizüstü edebiyatı serisinden çıkan bir kitap olduğunu...

Eksisozluk de eleştri oklarının hedefi olduğunu...

Arka kapağının aşağıdakinin tıpkısının aynısı olduğunu...

"French Oje hiç sektirmeden, yıllarca okuyucularına "kızlar prenses, erkekler ölsün" deyip durdu. T.B., yıllarca nişanlısından kendisine "o beni prenses peri sannıyooo" şarkısını gönderdi durdu. Liseden beri hiç ayrılmayan muhteşem ikili French Oje ve T.B., "Bulaşmadığımız bir aktivite kaldı mı?" diye düşünürken kendilerini kitabın başında buldular. Birbirinden Resul Balay ve George Michael, Küçük Ceylan ve Chris Martin, Cindy Crawford ve Kaddafi kadar farklı olan kızlar, erkek dedikodusu konusunda kendilerini bile şaşırtacak kadar uyumlu çıktılar. Bütün kızların kendi aralarında dönen erkek dedikoduları bir kurgunun içinden gizli gizli erkeklere gülümsemeye başladı. Twitter'da da @french_oje ve @tugce_tb nickleriyle tanınan ikili, kendilerini yılların blogger'ı olarak tanımlarken; onları tanıyanlar, 10 yıllık ilişkisiyle alıp başını giden nişanlı T.B.'yi ayakta alkışlayıp, 10 yıllık bekarlığıyla kırıp dizini oturan nişansız French Oje'yi de oturarak teselli ediyorlar. Ve bu ikisi her ortama çok iyi geliyorlar!"

Youtube da bilem videosunun olduğunu...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder