17 Eylül 2012 Pazartesi

Yeni Sezon Dizileri - ShowTv

Aslında çoktan bu serinin bitmiş olması gerekirdi ama benim son günlerde evde durmamam nedeniyle biraz uzadı bu seri :)

ShowTv bu sene pek de yeni bir dizi sürmüyor aslında dizi piyasasına... Herhalde 6 aydır durup durup reklamlarını döndürdüğü Ustura Kemal dizisini artık başlatıyor sadece...


İstanbul Üsküdar'da uzun yıllar önce yaşamış ve namı uzak diyarlara ulaşmış bir yiğidin, vatanseverliği ve aşklarıyla dillere destan bir kabadayının hikayesi...  olarak anlatılıyor Ustura Kemal ShowTv'nin kendi sitesinde... Ben henüz izlemedim ancak şans veriyorum bu diziye... Son dönemde Muhteşem Yüzyıl ile bu Osmanlı trendi başladı ve Ustura Kemal de bu rüzgarı arkasına alarak yol alabilir. Oktay Kaynarca, Naz Elmas, Emre Kınay gibi oyuncular var... Dizinin akıbeti zamanla belli olacak... Bu dizi ile ilgili aklıma takılan tek nokta uzun süre reklamının dönmesi ancak bir türlü başlayamaması... Dizinin arka planında bizim bilmediğimiz bir sıkıntı var sanki. Bakalım ilerleyen günlerde göreceğiz...

Bunun dışında diğer diziler geçtiğimiz sezondan bildiğimiz diziler;

Adını Feriha Koydum - Emir'in Yolu


Bence ana karakterlerden biri diziden ayrılınca o dizi de popülerliğini kaybediyor... Sezonun ilk bölümünü seyretmedim ancak internetten okuduğum yorumlara göre dizinin bu hali izleyiciler tarafından hiç beğenilmemiş.

Düşman Kardeşler


Yaz sezonunda başlayan ancak yeni yayın döneminde de devam edecek bir dizi... Bu diziyi de oturup izlemedim ancak reklamlarından gördüğüm kadarıyla benim ilgimi pek çekmedi... Biraz yapay geldi bana.

Eve Düşen Yıldırım


Bu diziye artık tuttu diyebiliriz sanırım. Konusu itibariyle pek de örnek gösterilecek davranışlar yok yayınlanan bir çok dizide olduğu gibi...

Pis Yedili


Bence tamamen saçma bir dizi... Genç ergenler izliyor mudur bilemiyorum ama keşke kaldırılsa... Bir ikinci Akasya Durağı faciası bence...

Suskunlar


Dizi ilk başladığında ben de çok sevmiştim ama sonrasında bi koptum bi daha da yakalayamadım. Yazın yayınlanan tekrarları da kaçırınca diziden koptum gitti. Belki eski bölümleri yeniden izleyerek takip isteğimi yeniden canlandırabilirim :)




3 yorum:

  1. hayatımız dizi oldu cnm :)

    YanıtlaSil
  2. suskunlar beni çok etkiliyor izledikçe gerçekten ağladığım bölümler oluyor. şu ara tek izlediğim dizi kuzey güney . bir sürü dizi çıktı . özellikle şu eve düşen yıldırıma uyuz gidiyorm :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba bloğunuz çok güzel izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)


    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil