3 Ekim 2012 Çarşamba

Ekim Ayı Çekilişlerimiz :)

Eylül bitti ve yepyeni bir aya başladık hep beraber... Eylül ayında ve yaz ayında pek hareketli olan çekilişler Ekim ayında da devam edecek gibi gözüküyor :) Ben mi? ben 300 izleyici olmasını bekliyorum :D Sonrasında sizleri ihya etmeyi planlıyorum :D

İlk çekiliş haberim Sevgili Demet Hanım'ın. Kendisi ile kitap eşleşmesinde tanıştık ve kendisini çok sevdim... Biz kitaplaştıktan hemen sonra bir hediye çekilişine start verdi. Ben durur muyum? Tabi ki Hayıyyyy :) Siz de katılmak isterseniz tık tık 

SON TARİH 1 KASIM!!!


Supercellma da 2. çekilişini yapıyor nihayet :) Resimdeki hoş bilekliği kazanmak isterseniz elinizi çabuk tutun derim. Son gün 31 Ekim...


Nur'S Studio yeni bir çekilişle karşımızda... Son gün 1 Kasım... Bol Şans...


Bu güzel hediyeleri kazanmak isterseniz hiç durmayın hemen tıklayın :) Gırla Fikir sizin için seçmiş :) Son tarih 5 Kasım...



Kalem Darbesi'nin İlk Çekilişine Katılmak İçin Tık Tık Son Katılım Tarihi 09.11.2012



Bu sefer çekilişi kazanırsan 16 GB USB bellek sahibi olacaksınız. Katılmak isterseniz buyrun


Pinky Fashion : Anna Dello Russo at H&M kolleksiyonundan bu çok özel anahtarlığı kazanmak istiyorsanız 8 Kasım 2012 tarihine kadar çekilişine katılın derim :)




Hepsi Satışta'nın Çekilişinde birbirinden güzel kolyeler var :) Tık tık 5 Kasım son gün!!!


Öğretmen Anne'nin çekilişine katılmak için tık tık

Son gün 7 Kasım


2 yorum:

  1. çok tşkler denizin güzel yıldızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa rica ederim :) Çekilişi ben kazanayım da ben de sana teşekkür edeyim :)

      Sil