29 Ocak 2014 Çarşamba

Nescafe ve Coffe-Mate Deneyimim

2013 yılının sonlarına doğru FikriMühim ciler çok iyi bilir ki Nescafe ve Coffee-mate ikilisinden oluşan paketlerimiz birer birer kapımızı çalmaya başladı. Hiç beklemediğim anda gelen paket beni hem heyecanlandırdı hem de mutlu etti. 

Çeşitli şekillerde ve farklı ayrıntılarla Nescafe ve Coffee-mate deneyimimi paylaştığım bu yazımla sizleri baş başa bırakıyorum.


2 haftalık kahve keyfini garanti eden bu paketler güzel bir kutuda bizim için özel olarak geldi. Siz de FikriMühim hakkında daha fazla bilgi almak ya da üye olmak isterseniz tık tık


Güneşin sık sık yüzünü gösterdiği bu kış aylarında ben de fırsat buldukça tadını çıkarmaya çalıştım. Bu sırada da kahvemi çeşitli şekillerde içmeye ve deneyimlemeye özen gösterdim. Coffee-mate'i biraz daha az kullanarak kahvenin biraz daha sert kalmasını sağladım ancak yanına yine de bu renkli çikolataları koyarak cıvıttım diyebiliriz :)


Son zamanlarda hız kazandığım ve yeniden yazmaya başladığım için enerji lazım tabi, kahveyi sert sevmediğimden yine 1 kaşık Nescafe ve bir kaşık Coffee-mate ile hazırladığım kahvemi yudumlamak üzereyim. Bu yazılar peş peşe nasıl yazılıyor sanıyorsunuz kuzum? :)


Sabahın körü, kendime gelmek için Nescafe ve Coffee-mate emrime amade :) Coffee-mate'i 1 kaşıktan biraz daha fazla kullanarak çarpılmayı önlüyorum hi hi hi


Pazar günü kendime keyif kahvesi yapıp ayaklarımı uzatıp dinleneceğim ve Nescafem yine yanımda. Unutmayın suyunuz kaynadıktan hemen sonra değil 1-2 dakika bekledikten sonra fincana suyu ekleyin daha güzel olduğunu siz de farkedeceksiniz. :)


Bir yandan akşamüstü gelecek olan kocaya ne hazırlayacağım derdi, diğer yandan bu hazırlıkları yaparken Coffee-mate'li Nescafe fincanım, beni gören de sürekli içiyorum sanacak :) Anacım ben biriktirdim biriktirdim hepsini bir kerede paylaşıyorum :)


İlk kitabını benden beklenmeyecek bir performansla bir solukta okuduğum Şeytan Marka Giyer'in meğer devam kitabı çıkmış. Öğle arası rastgele girdiğim D&R'da gördüm ve hemen kaptım. Merakla okumaya başladım, yanımda bana eşlik eden kitap kurdu ayıcığım ve Nescafemle birlikte :)


Benim için üçü bir arada gibi oldu sanırım :) Nescafeyi bir kaşık koyuyorum, yanında bir kaşık da Coffee-mate ekliyorum ve son olarak da çikolata ile taçlandırıyorum. Bu Hello Kitty'ler yeni gözüme çarptı :)

FikriMühim sayesinde Nescafe ile Coffee-Mate'i farklı şekillerde az ya da çok deneyimleme fırsatı buldum. Yıllardır her türlü iyi, kötü, zor zamanlarda (finallere çalışırken, arkadaşlarla ev sohbetlerinde, akşamdan kalma uyanıp ayılmaya alışırken, önemli bir iş toplantısında önce kafamızı toplamaya çalışırken, akşamüstü keyif yapmak istediğimiz anda) yanımızda olan bu ikiliye teşekkürler :)

2 yorum:

  1. Yahu ne kadar özeniyorum kahve içenlere ben bir türlü sevemedim şu kahveyi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben alıştım üniversite yıllarından beri ,sonra eşim de necafe ve türk kahvesi uzmanı çıkınca.... :)

      Sil