25 Ağustos 2011 Perşembe

YKM'den Kenwood Kampanyası



İnternette gezinirken fark ettim bu kampanya belki işinize yarayabilir. YKM de Kenwood ürünlerinde %50 indirim mevcut. Ben genelde bu tip indirimler olduğunda almayı düşündüğüm ya da bu ürünlerden en çok hangisini almak isterdim dediğimde aldığım cevaptan yola çıkarak o ürünün gerçekteki piyasa değerini araştırırım ki indirim gerçekten %50 mi yoksa tüketiciyi aldatmaya yönelik bir oyun mu. Bu sefer de Kenwood’un TT 920 Çelik Ekmek Kızartma makinesini gözüme kestirdim ve birkaç siteden fiyat araştırması yaptım. Sonuç, evet YKM’de gerçekten indirim var :)



YKM’nin internet mağazasında satılan Kenwood ürünlerine buradan ulaşabilirsiniz.
Kenwood TT 920 için farklı sitelerden fiyat bilgileri;
Hepsiburada : 99,90 TL
Darty : 99,90 TL
Vatan Bilgisayar : 95 TL
Tezken : 76,90 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder