25 Ağustos 2011 Perşembe

Yeni telefonum Samsung S5620 Monte


Neredeyse 3 senedir aynı telefonu kullanıyorum ancak o kadar kötü davrandım ki bu teknolojik alete, artık çizilmeyen noktası kalmamıştı. İnternette gezinirken hepsiburada.com daki kampanyayı gördüm ve telefon aklımdan çıkmamaya başladı. Samsung S55620 Monte’den bahsediyorum. Özellikle kırmızı beyaz renkli olanı bana göre tam bir bayan telefonu. Genelde telefon gibi belirli bir miktarın üzerinde bütçe gerektiren ürünleri internette tatmin olana kadar araştırırım. Bu modelin de kullanıcı yorumlarını okumak için donanımhaber.com sitesinden faydalandım. 

Ayrıca fiyat karşılaştırması için de yine bir çok siteye girip çıktım. En hesaplı seçenek 2 Gb microsd kartı hediyesi olan 369 TL’lik fiyatı ile hepsiburada.com oldu. Telefonum geçen cumartesi geldi ve o zamandan beri de kendisi ile ısınma turlarımız devam ediyor. İlk izlenim olarak iyi. Dokunmatik ekran olayını beğendim ve kullanabiliyorum J Ancak bana göre eksilerin bir tanesi ve de en önemlisi flaş yok ve de autofocus eksikliği. Çektiğim resimlerde Nokia kalitesini arıyorum. İlerleyen zamanlarda daha detaylı bir inceleme ile bu modelinin içini dışını ortaya koymayı planlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder