3 Haziran 2012 Pazar

Sezen Aksu Candır!


Heyecan ve merakla beklenen gün geldi… “Önce Sezen Aksu konserine giderim ondan sonra diğerleri” dediğim gibi Sezen Aksu’nun konserindeydim cumartesi akşamı Kültürpark’ta. Daha sahneye çıkarken o akşamın çok özel bir akşam olacağını ve hayatımın unutulmazları arasında yer alacağını anlamıştım çoktaaan. İlk şarkısı “Gülümse” idi. Aslında ilk şarkının ve Sezen Aksu2nun sahneye çıkmasının heyecanı ile herkes meraklı gözlerde ona bakıyordu ama ben muslukları açmak üzereydim. “kızım saçmalama şimdi sırası değil ya daha dakka bir gol bir yapma bunu bana” diyerekten kendimi zor tuttum. Bu şarkıyı rahmetli babam hiç ama hiç sevmezdi. Şarkının ilk çıktığı ve her yerde bangır bangır çaldığı zamanlar deli olurdu hatta evde ya da arabada bi şekilde radyoda fln bu şarkı çıkmışsa anında ya radyo kapayılır ya da değiştirilirdi. Bazen onu sinir etmek için çaldığımız olurdu. (Garip ama o albümü vardı evde o şarkıya rağmen. Gerçi o kaset dönemlerinde hangimizin evinde Sezen Aksu kaseti yoktu ki J ) Konser boyunca birkaç kere şimdi yanımızda olmayan Dedem ve Babamı andım onlar için söyledim şarkıları, Nur içinde yatsınlar canlarım… Bu noktada belirtmem gereken bir şey, konserde sanki slow şarkılara daha ağırlık verilmiş gibiydi. Artık Acoustic Band olmasından mı yoksa yakın zamanda kaybettiğimiz Sezen Aksu’nun yakın dostu Meral Okay’ın anısına mı bu şekilde seçilmişti parçalar bilemiyorum. Hareketli ve herkesi coşturan şarkıları da okudu ama bence gecenin en anlamlı anı sahneden indikten sonra tekrar çıkıp “Lal” i ve bütün ekiple birlikte “Arkadaş”ı söyledikleri andı.
Konser sırasında hiç fotoğraf çekmedim açıkçası. Kendimi tamamen o gecenin büyüsüne ve Sezen Aksu’nun sesine bıraktım. Bu sebeptendir ki size sadece biletimin resmini gösteriyorum. Ha birde unutmadan, Sezen Aksu konserine gideceğimi blog da paylaştıktan sonra burun kemiğimde kocaman hatta devasa bir sivilce çıktığını ve de konsere o şekil gittiğimi belirtmek isterim ki sizin fesatlığınızdan olmadığını ümit etmek istiyorum J kötü kötü şeyler düşünmediniz dimiiii? J
Bir de eklemek istediğim; Kültürpark konser yerinin koltukları ne kadar da kötüydü öyle konser boyunca oturuş şeklimi değiştirip bel ve sırt ağrımdan kurtulmaya çalıştım. Büyük Şehir Belediyesi için çok zor bir şey olmasa gerek daha güzel ve daha konforlu olan koltuklarla şimdikileri değiştirmek… Bu da başka bir yazı konusu  olur ya ben bunu bu kadarlık geçeyim burada



Keyifli Pazarlar…

4 yorum:

  1. NEFİS BİR MÜZİK ŞÖLENİ OLDUĞU KESİN,KAÇIRMIŞIM:( KOŞUŞTURMACALARDAN HİÇ HABERİM OLMADI GİTMEYİ ÇOK İSTERDİM ŞİMDİ YAZINDA OKUYUNCA HABERİM OLDU DESEM YERİDİR.

    YanıtlaSil
  2. Bir sonrakini duyduğum anda blog dan paylaşacağım :)

    YanıtlaSil
  3. sezen aksu'yu çok beğendiğim halde hiçbir fesatlık geçmedi aklımdam, inan buna. hatta senin adına çok mutlu oldum.
    güzel bir konser olacağından hiç kuşkum yoktu. ne mutlu sana deniz'cim.
    yıllardır hep giderim koltukların rahatsızlığını inan farketmedim, hep mutlu ayrıldığım için önemsememişim demek ki:))
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  4. Ah canııım sen üstüne alınma ya :) son günlerde yediğim abur cuburdan sonra burnumun ortasında çıkmadığına dua ediyorum ben. Konser boyunca çok keyifliydik aslında ama sürekli aynı şekil oturduğumuzdan rahatsız olduk belki de. Evdeki koltuklara alıştık ya ne zamandır vücut tepki verdi bence :))) Bursa Festivali'ne MFÖ, Sertab Erener vs de geliyormuş ama internet sitelerinde hala geçen senenin festival görüntüleri :( onları da takipteyim. Öpüyorum Canım, keyifli günler :)

    YanıtlaSil