10 Temmuz 2012 Salı

Ara Ara Deniz'i Bulursun...

Ne zamandır ben de merak ediyordum beni google'da kimlerin hangi kelimelerle aradığını. Neyseki Sevgili Nesrin dün böyle bir yazı paylaştı da ben de öğrenmiş oldum ve koştum baktım geçen ay nasıl aramışlar beni diye. Sonuçlar komik :)

Nesrin'in yazısı burada...


Siz de benim gibi nasıl bakıldığını bilmiyor ama öğrenmek istiyorsanız. İstatistikler kısmındaki Trafik Kaynakları bölümünde daha fazlası'na tıkladığınızda en altta bulabilirsiniz.

Benim sonuçlara gelince... Son bir ayda Google'da hangi kelimelerle aranmışım;

perwoll
Reklamla ilgili yazdıklarımdan dolayı herhalde bu. Perwoll'ün saçma reklamını hatırlamayan var mı? :)

ivana sert ayakkabı
Ya tamam ayakkabıyı seviyorum ama demek ki İvana'nın öve öve bitiremediği ayakkabıların takıntılısı çokmuş.

yalaka astrolog
Burçlarla ilgili eğlenceli yorumları vardı. Tık tık

algida tatlılı dondurmalar tek
Birilerinin canı fena halde dondurmalı tatlı çekmiş anlaşılan

dondurmalı waffle
Olley ben de kendimi tatlı delisi sanıyordum. Meğer benden ne kadar çok varmış :)

ivana sert abiye
hiç bi fikrim yok. İvana ile bi tanışıklığım da. Ben bu kadından bu kadar bahsettim mi bu blogda ya???

nata vega avm hadise
Hadise'nin giydiği bi kıyafeti eklemişim herhalde farkında olmadan... Nata Vega ne yauv?

pijama çocuk 2 yıl
Buna çok güldüm yaaa :) Anne olsam da çocuğumdan bahsetsem ya da çocuk kıyafetleri ile ilgili bi post olsa anlayacağım da bu ne alaka? Arayana ulaşıp bi zahmet sorsam keşke :)




12 yorum:

  1. Nata Vega Ankara'da bir alışveriş merkezi canım.
    Sonuncusu süper gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehehe cahil ben :) Bunu da öğrenmiş oldum. Hadise neler yapıyorsun bana ve bloguma yaa :)))

      Sil
  2. ahh canım bunlarda birşeymi :)bizde yazan ''bacak arası resimler''görünce şok oldum . allahım dedim ne insanlar var ya:) ıvana iyidir:)inan bana.daha neler görücez kimbilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şok olunmayacak gibi değilmiş gerçekten ama... Neyse benim blog daha 1 yaşını doldurmadı o yüzden bunlar iyi günlerim gibi geldi şimdi bana :)

      Sil
  3. geçenlerde bende yapmıştım böyle bir yazı ve kopmuştum yaparken :)) duvara çivi nasıl çakılır diyen bile vardı :))
    ara ara yapmak lazım bunu :) eğlenceli oluyor hakikaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google gerçekten her türlü amaç için kullanılır oldu :) Bakalım daha neler çıkacak? :)

      Sil
  4. iyimiş valla Denizcim, güldürdü beni, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. denizcim iadei ziyarete geldim..
    yorumlarından mahrum bırakma bir kase lezzeti.
    artık google herkes için önemi çok büyük.
    güzel kullananlar için..
    görüşelim canım.
    ben senin önceden üyenim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Canım :) Bırakmam bırakmaaaam KPSS de bitti Tatil de artık buralardayım :)

      Sil
  6. bende de hakan akkaya nın annesi diye arama vardı :D
    banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. ben de başvurulan url kısmından bir adrese tıkladım tıklamaz olaydım dedirtti resmen bu başvurulan url tam anlamıyla ne demek diye ararken sizin blogu buldum

    YanıtlaSil