8 Temmuz 2012 Pazar

Bana Beni Bir Kelime İle Anlat...

Sevgili tatlı kahramanım supercellma beni geçen hafta mimlemişti ancak ben tatilde ve malak gibi yatıyor iken bu mim e henüz cevap verememiştim :) 
İşte şimdi tam sırası diyerekten ve de hazır balkon keyfindeyken böyle keyifli bi post ile pazar gününü noktalamak istedim...

Supercellma'nın mim yazısını okumak için tık tık

Gelelim mim konusuna... Efenim beni bir kelime ile anlatmanızı istesem acep ne derdiniz? Durun durun hemen cevap vermeyin, bi nefes alın verin, düşünün, taşının hatta biraz kaşını ve ondan sonra yazın :) Olumlu ya da olumsuz hiç farketmez. Sadece yorumlara isim bırakmanız yeterli (ki sonradan olumsuz yorumcuları bulup pataklıyabileyim :) ) Şaka bir yana ama gelecek cevapları da merakla bekliyorum bakalım... 


Haydi bebeğim eller çalışsın...


Ben de sizleri mimliyorum yavrucum :))))


Evet farkındayım az oldu ama geçen seferki mimlerden halen ses çıkmadı (ya da ben kaçırdım bilemiyorum) o yüzden bu sefer azıcık mimledim... Yaz modu, tatil derken arada kaynadı herhalde...

İlk mim buradaydı...

2 yorum:

  1. Tatlım ben yapmıştım bu mimi, o yüzden tekrar yapamayacağım, ama düşündüğün için çok teşekkür ederim:)
    Seni tek kelime ile anlatacak olsam yine deniz derdim:)
    Deniz sevgin, deniz gibi coşkunluğun, renk sevgin, ... falan filan:)

    YanıtlaSil
  2. aaaa ben de supercellma başlattı sanmıştım seni zaten eklemiş ve ben de kaçırdım mı yani :) olsun :) yorum için teşekkürler. Bu arada adımı babam koymuş ama nedenini hiçbir zaman öğrenemedik...

    YanıtlaSil