12 Mart 2013 Salı

Mim - Kafamda Deli Sorular Vol.5


Yine fırsat bulup yazamadığım mimlerden biri... Tuğçe Yalaz tarafından 17 Şubat'ta mimlenmiş olmama rağmen geç kaldım kabul ediyorum, kusuruma bakma emi Tuğçeee :)

1. Bir ülken olsaydı adı ne olurdu?
Denizin Diyarı :) Biraz basit bir yaklaşım oldu galiba ama ilk aklıma geleni yazdım...

2. Uzaylılara inanır mısın?
Aslında bu uzay ya da her neyse kocaman yerde tek başımız olduğumuza inanmıyorum, sanki bizden ileri ya da daha geri düzeyde de olsa birileri var ve belki bir gün karşılaşacağız ya da hiç bir zaman birbirimizden haberimiz olmayacak...

3.Tanışmayı istediğin yazar hangisi?
Sufle kitabının yazarı Aslı Perker ile tanışmak isterdim. Kitabı keyifle okudum ve kendisine en azından bi teşekkür etmek isterdim...

4. Kendini üç kelime ile anlatsan bunlar ne olurdu?
uzun,güleryüzlü,içten :) Evet hep olumlu oldu farkındayım he he he

5. İnternet hayatını nasıl etkiliyor?
Aslında bundan pek hoşlanmıyorum ama facebook, twitter çok fazla vaktimi alıyor. Bu işe başlamamla birlikte aslında ikinci plana atılacak gibi duruyor biraz ama herhalde yine de internetten alışveriş yapmaya devam ederim :)

6. En çok neden bahsetmekten hoşlanırsın?
Yemekten :) 

7. Çocukken en sevdiğin çizgi film neydi?
Tom ve Jerry, Tweety ve Slyvester bir de Pembe Panter!

8.Bir hayvan olsaydın hangisi olmak isterdin?
Golden Retriever :) Daha sevimli bir canlı var mı ki!



9. Kitap okumayı neden seviyorsun? 
Beni alıp bambaşka bir dünyaya sürüklüyor ve bu hissini seviyorum.

10. En son izlediğin film nedir?
Geçen hafta eşimle birlikte "The Hangover" ı izledim.



11. Bilgisayarını açtığında ilk neyi kontrol edersin?
Maillerimi :)

Beni de mimlediği için Tuğçe Yalaz'a çok teşekkür ediyorum. Bu mimi de yapmak isteyen herkese paslıyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder