18 Mart 2013 Pazartesi

Mim - Kafamda Deli Sorular Vol.7

Geçen günlerde Dilek tarafından mimlendiiim :) Mimleri sıryaa koymuştum ve sonunda sıra kendisine geldi...
Yine güzel güzel sorular var ve ben de elimden geldiğince cevap vermeye çalıştım.
En çok neye gülersiniz?




Bu aralar bu tip karikatürlere pek bi gülüyorum :)
Neye sinirlenirsiniz? Ne olursa çileden çıkabilirsiniz?
Göz göre göre haksızlığa uğruyorsam çileden çıkabilirim sanıyorum. Mesela bir yerde sıra beklerken biri gelip umarsızca kaynak yapmaya çalışıyorsa işte o zaman ben çileden çıkarım,devreleri yakarım arkadaş!
Hiç pişmanlığınız var mı?


Hmmmm, keşke öğretmen olsaydım :D


Neleri özlüyorsun ?
Şu anda iki haftadır görmediğim eşimi çok özlüyorum... Yolda bakalım az sonra otobüse binip buraya doğru yola çıkacak :)
Dinlemekten hoşlandıkların?... Senin şarkın ?


Ve işte bu haftanın popüler şarkısı :)

Hediye çiçek almaktan veya çiçek hediye etmekten hoşlanır mısın :) ?
İsterim ki her ay eşim elinde bir buket çiçekle gelsin ya da işe başladığım gün şöyle afilli bir çiçek yollasın ama bu sadece bir hayal :) O taraklarda bezimiz yok maalesef, yılda bir kere :D
Özel günler senin için ne anlam ifade eder ? kapitalizm oyunları mı ,hayatın küçük heyecanlarımı ?


Doğum günüm çok özel benim için ve tabi evlilik yıldönümü, 14 Şubat a tamamen karşı olanlardan değilim ama abartmanın da alemi yok bence...


Almayı düşünüpte almadığınız neler var? neden?


Ah ah bu ara mimlerin olmazsa olması galiba bu soru... Arabamızı değiştirmeyi planlıyoruz bakalım kısmetse yakın zamanda.


Yalnız başınıza yapmayı sevdiğiniz şeyler nelerdir?

Bilgisayar başında takılmak, müzik dinlemekten keyif alıyorum. Aslında kulağımda sevdiğim şarkılar, yürüyüş yapmaktan da keyif alıyorum ama acaip üşeniyorum, eğitim dönüşü inşallah...
TAVSİYE EDEBİLECEĞİNİZ GÜZEL BİR FİLM VAR MI?

Buz Devri Serisi... İzleyin ve gülümseyin :D KEyifli vakit geçirmek garanti!


HAYAL KURMAYI SEVER MİSİNİZ? EN UÇUK HAYALİNİZ NEDİR?

Hayal kurmayı severim ve her an her yerde bir anda o resmi çizebilirim. En uçuk hayalim ünlü olmak! :) Normalde böyle birşey istemem aslında ama hayal işte bir sınırı yok, bir günlüğüne olsa fena olmazdı :D
SİZCE KAÇ ÇOCUK? :)


2 ama asla tek değil! :) Çoçuğunuza bu kötülüğü yapmayın, hayatta her zaman onun yanında olamazsınız ama kardeşinin sizden daha fazla şansı var...


HAYALİNİZDEKİ İŞİ Mİ YAPIYORSUNUZ?DEĞİLSE HAYALİNİZDEKİ İŞ NEDİR?
Bu soruyu cevaplamıştım ama beeeeen burada...
ÇOCUKKEN EN SEVDİĞİNİZ ÇİZGİ FİLM NEYDİ?
Bunu da cevaplamıştım, burada
EVLİLİK Mİ, SEVGİLİLİK Mİ?


Evlilik tabi ki deeeee :) sevgili olabilirsiniz ama o imzayı atıp her şeyi paylaşmaya başlayınca daha farklı oluyor bence. Ben bu konuda biraz eski kafalıyım, birlikte yaşamakla evlenmek aynı şey değil bence.


ŞU ANDA KAPINIZ ÇALSA KİM GELSİN İSTERDİNİZ?


Eşim, özledim...


EVİNİZDE HANGİ RENK TONLARINI KULLANMAYI SEVİYORSUNUZ?

Turuncu, kırmızı,yeşil. Oturma odamı tarif ediyorum şu an :D
BLOG AÇMAYA NASIL KARAR VERDİNİZ? HİÇ TEPKİ ALDINIZ MI?

Bir anda karar verdiğim bir şey aslında blog açmak. Hiç de tepki almadım ama belki şimdiki aklım olsa hemen kendimi deşifre etmezdim :)
AKSESUAR OLARAK EN ÇOK NE KULLANMAYI SEVERSİNİZ?

Küpesiz sokağa çıkmak istemiyorum o kadar alıştım takmaya, ama büyük modelleri pek kullanamıyorum. Tercihim küçük olanlarından yana. Bir de sürekli bileklik alıp bi türlü takamayanlardanım, kolye de severim ama illa uygun olacak kıyafetime. İçime sinmezse kapıdan çıkarken çıkarıp çantama atabilirim.
EN SİNİR OLDUĞUNUZ EV İŞİ NEDİR?


Ütüüüüü :)
Beni de bu mime dahil ettiği için Dilek'e çok teşekkür ediyoru. Dilek'çim seni biraz beklettim ama umarım cevaplarımı sen de beğenmişsindir :)


3 yorum:

  1. yine eğlenceli bir mim olmuş Denizcim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blognuzu çok beğendim izlemeye aldım paylaşımlarınız çok hoş.Bende sizi blogma bekliorum umarım kırmaz bize katılırsınız sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. mrb canım güzel blog :)
    http://cansuandic.blogspot.com/

    YanıtlaSil