14 Eylül 2011 Çarşamba

Mango'ya Alkışşşş!!!


Pazartesi günü iş arkadaşım Gamze ile haftada bir gün yapmazsak rahat edemeyeceğimiz vazgeçilmez öğlearası aktivitemiz olan Meydan AVM’ye gittik. Biliyorsunuz şu anda hemen hemen bütün markalarda yaz indirimi başladı ama bir yandan da Sonbahar için yeni çıkan ürünler de raflardaki yerini aldı. Mango’da dikkatimi çeken nokta vitrininde halen “Tüm Ürünlerde %50-60-70” yazması idim. Halbuki mağazanın içinde yeni sezon ürünler çoktan yerini almıştı ve tahmin edersiniz ki fiyatları da el yakacak cinsten. Kızdım ve takıldım hem de acaip bir şekilde. İşe döndüğümüzde hiç üşenmedim ve Mango’nun internet adresinde bir şikayer mail ı döşedim. Vitrindeki o yazının müşteriyi yanıltmaya yönelik olduğunu da vurguladım. Bugün bu sefer başka arkadaşlarla öğle yemeği için yine Meydan AVM’de sözleştik ve üşenmedim gittim baktım. Ta daaaaaa ilan duruyor ama arada ufak bir farkla J “Tüm Ürünlerde” kısmı silinmiş olarak J Ben buna Zafer derim kızlar J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder