19 Nisan 2012 Perşembe

Huzurun Olduğu Yer - Bozcaada

Evvveeet tatile bir gün kala çoktan planlar yapılmış ve hatta şu anda bavullar hazırlanıyordur tahminimce :) Bizim tatilimiz erken başladı aslında. Eşim bugün ve yarın izinli o yüzden 5 günlük bir tatilimiz var ancak Bursa'dan dışarı çıkmayı düşünmüyoruz. Zaten bir çok İstanbullu ile her yer dolup taşacak biz zaten kalabalıktan kaçmamış mıydık :)))
İki sene kadar önce böyle bir 23 Nisan zamanı Altınoluk-Bozcaada-Çanakkale gezisi yapmıştık. Oradan fotoğraflarla biraz tanıtım yapmak istiyorum. Bi kere halen Bozcaada'ya gitmediyseniz ilk fırsatta gidilecek yerlerde ilk sıraya yazmanız benden tavsiye... Yok böyle bir yer... Böyle bir sakinlik :)
Bizim gezinin ilk günü Altınoluk tarafında Adatepe ile başladı. Zeus Altarı'nı gördük ve körfezin muhteşem manzarasını seyrettik doya doya. Adatepe köyünde butik olarak bir kaç pansiyon mevcutmuş. Biz sabah kahvaltı için köye vardığımızda İstanbul plakalı araçlar gördük ki geceden gelmişler.
 Meydandaki evlerden birinin önünde ben :)
 Adatepe Köyü'nden bir kare...
 Körfez Manzarası...
Sonrasında Adatepe Zeytinyağı Müzesini gezdik. Aylardan Nisan olduğundan zeytin zamanı değil dolayısıyla zeytinyağı yapımında kullanılan yer bomboştu :)
Sonrasında Assos Antik Kenti'ni gezdik... Sahilde balık yedik.

Ve sonrasında Bozcaada'da konaklayacağımız otele geçtik. Çapraz Tatil Köyü'nde konakladık ve otelden memnun kaldık.

Ertesi gün Bozcaada sokaklarındaydık. Sokakta çektiğim resimleri de aşağıda paylaşıyorum :)
 Yukarıdaki resim Bozcaada Kalesinden...

Özetlemek gerekirse, Bozcaada'ya gidin arkadaşlar :)))