1 Şubat 2014 Cumartesi

Bursa Blogger Buluşması - Sponsorlarımız Vol. 4 - SON

Sponsor Firmaların yazılarına devam ediyorum maalesef ki bu son yazı :)


1 Kağıt 1 Hikaye'den gelen bu şirin magnet, bu sevimli poşetten çıkınca yüzümü ister istemez bir gülümseme kapladı. Değişik modeller ve ürünler için firmamızın facebook sayfasını ziyaret edebilirsiniz. Teşekkürler... :)


Fresh'n Soft firmasının ürünleri sayesinde her daim elimizin altında bulunması gereken pratik ürünlere sahibim. Hediyeleri sayesinde stoklarım artmış oldu. Firmamıza teşekkürler...


Tam boy ürünlerden oluşan tam bir set göndererek bütün sevgimi kazanan(!) Hair Care'in Yağlı saçlar için göndermiş olduğu şampuanı ilk günden kullanmaya başladım. Uzun süreli kullanımda etkisinin daha çok göstermeye başlayacağını düşünüyorum. Saç bakım kremini de saçlarında uygulamak üzere arkadaşıma verdim ve kendisinden alacağım geri dönüşlerle birlikte yakında Hair Care haakkında daha detaylı bir yazı ile burada olacağım. Cömert firmamıza teşekkürler :)


Son zamanlarda adını çok sık duyduğum ancak saç bakımında kullanıldığını bile bilmediğim Argan yağı ile sonunda tanışmak üzereyim :) Nashi Argan yağı sayesinde kullanma fırsatı bulacağım. Ürünün tam boyunu hali hazırda argan yağı kullanmakta olan bir tanıdığımın kızına gönderdim ve kendisinden ürünü kullanmasını rica ettim. Yakında da ayrıntılı bir geri bildirimle kapısını çalacağım :) Kendim de iyileşir iyileşmez küçük boyunu denemeyi planlıyorum. Nashi'ye beni de Argan Yağı ile tanıştırdığı için teşekkürler...


Dore Çoraplarına göndermiş olduğu paketten dolayı teşekkürler... Çocuk taytları sahiplerine ulaştı bile :) 




Alfar Kozmetik bizim için Elite ve Catherine Arley ürünlerinden oluşan bir set göndermiş... Ojelerin arazi olduğunu söylememe gerek yok herhalde :) Alfar Kozmetik'e gönderdikleri ürünler için teşekkürler...


BulAlGiy firmasına göndermiş oldukları elbise için teşekkür ederim. Yaza kadar daha da zayıflamayacağımı bildikleri için 40 beden göndermişler :) Tam isabet :D


Durance firması her zaman bloggerları destekleyen bir firma olmuştur ve bu buluşmada da böyle olduğunu bir kez daha gösterdi, göndermiş oldukları tester ve indirim kuponu için firmaya tekrar teşekkürler...


Daha paketi açar açmaz sizi kokusuyla kendine bağlayacak sabunlar üreten bir firma olarak tanıdım Raen'i. Bu buluşma sayesinde ilk bu şekilde tanımış oluyorum ama büyük ihtimal arkası gelecek :) Muhteşem kokan bu sabunu gönderen Raen'e teşekkürler...


1 yorum: