18 Mart 2015 Çarşamba

Bir Kitap - Prens Prensesi Sevmedi


Akşamüstü televizyonda zapping yaparken NTV’de denk geldiğim Gülay Afşar’ın sunduğu Gece Gündüz programının konuğu Filiz Aygündüz idi ve yeni çıkan kitabı ile ilgili bir söyleşi yapmak için programa davet edilmişti. Birden kitabın adı ilgimi çekti ve programın neredeyse tamamını izledim. 1-2 gün sonra da D&R’dan kitabı aldım. 

Ben normalde çok hızlı kitap okuyamam. Öyle bir kitabı bir solukta okuyup “Bir günde bitirdim” diyenlerden değilim ancak kendimce bu kitabı soluksuz okudum.



Adı sizce de ilginç değil mi? “Prens Prensesi Sevmedi” kırık bir aşk hikayesi imajı veriyor ve gerçekten de öyle ama kitapta Mimar olan Deniz’in saplantılı bir şekilde Doktor Ömer’e olan aşkı anlatılıyor. Yaşanan “ilişki” nin Deniz’de yaşattığı değişiklik ve sonrasında yaşananlar bence her kadının kendinden bir şeyler bulacağı türden.

Ben kitabı okurken hep merak ettim ve bu yüzden de ilgim hep üst seviyede kaldı. Bu aralar ne okusam diyorsanız bence güzel bir seçim. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder