18 Ocak 2012 Çarşamba

Bursa Sweet Bursa


Ne kadaaaar da uzun bir zaman olmuş blog un yüzüne suratına bakmayalı…
Ama dostlar hayatımda köklü değişiklikler yapıyordum bu arada ben. Kısa kısa bahsedeyim zira ayrı ayrı birer post yapmak niyetindeyim başımdan geçenleri 

Öncelikle Eşimi Bursaya gönderdim… Bir süredir niyetimiz zaten Bursa’ya yerleşmekti ve ilk işini ayarlayıp giden o oldu. Ben de ona ayak uydurmak adına istifamı verdim ve bu Cuma itibariyle işsizler kervanına katılıyorum. Eşimin gitmesi ile birlikte büyük bir karmaşanın içinde bulduk kendimizi aslında. Ev bakmalar, internette emlak sitelerinde sürtmeler, nakliyat firması bulma, halıların yıkamaya yollanması, eşyaların toplanması, aman kar da yağdı, soğuk da oldu, ne yapacağız derken pazar günü attık eşyayı. Şimdi yerleşme sürecinde eşimin ailesinin evindeyiz zira ocak ve davlumbaz almadığımız icin doğalgazı açtıramıyoruz ve bu yüzden de ısınamıyoruz. Gerçi evimiz yalıtımdan dolayı kolay ısınacak gibi duruyor, herhalde doğalgaz faturaları üzmeyecek bizi…

Düzenimi bulduktan sonra aklımda yazmayı planladığım yepyeni konular ve tabi ki alısveriş çılgınlıklarımla geri gelicem… 

Fırsat buldukca post yapmaya devam…


PS: Yukarıdaki kar resmini internetten çaldım ama üstteki eşimim ailesinin evinde camdan yakaladığım bir an...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder