3 Mayıs 2012 Perşembe

Kendinizi Ödüllendirin...

Ben şu sıralar sürekli kendimi ödüllendiriyorum :) facebook ya da twitter takipçileri zaten farkındadır. Bugünlerde sürekli yemek resimleri paylaşıyorum. Bir çok kişi büyük ihtimal sövüyor bana ama içimden geliyor napiim :) 

Ne diyorduk? Kendinizi Ödüllendirin...
Mesela bugün eve giderken markete uğrayın. Vanilyalı ya da çikolatalı ya da meyveli canınız hangisini çekerse dondurma alın. Sonra yanına bir de Albeni Atıştırmalık alın.
Akşam yemeğinden sonra Albeni'yi biraz soğuması için 5-6 dakikalığına dondurucu kısmına koyun. Bu esnada dondurmanızı biraz kendine gelsin diye çıkartabilirsiniz. Dondurma kaplarınıza dondurmayı koyun ve aralarına rondodan geçirdiğiniz Albeni atıştırmalık parçalarını yayın üstüne dilerseniz çikolata sosu da dökebilirsiniz. Biz de antep fıstığı tozu da vardı ben ondan da ekledim ve sonuç;
Afiyet Olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder