3 Mayıs 2012 Perşembe

Lacoste Mu? Kendilerini Ne Sanıyorlar???

Geçtiğimiz hafta başımıza gelen olayı bizzat kendilerine ilettim. Pek de bir sonuç beklemiyorum ama bu burunlarının kaf dağında olma durumu çok itici haberleri olsun... Tabi ki ben bunu paylaştım ya da ben böyle düşünüyorum diye birşey değişmeyecek ama yine de 180 TL ve üstünü bu mağazada harcarken belki aklınıza gelirim...


Merhaba,
25 Nisan 2012 tarihinde Bursa Korayspor magazasindan Lacoste marka spor ayakkabi aldim. Daha sonrasinda alisverisime Zafer Plaza AVM'de devam ederken Korayspor'un vermis oldugu kagit torba yirtildi ve almis oldugum spor ayakkabi Lacoste oldugundan Zafer Plaza'daki Lacoste Magazasi'ndan durumumu anlatip yeni bir poset istedim. Ancak magaza çalisani bana poset veremeyecegini söyledi. Lacoste gibi bir firmanin müsterilerinden bir torbayi çok görmesi gerçekten biz müsteriler tarafindan hos karsilanacak bir durum degil. Magdur oldum ve bundan sonra markanizi tercih edip etmeme konusunda da ciddi süphelerim olustu.
Bilginize..

Yukarıdaki mail 26 Nisan 2012 tarihinde atıldı ve ertesi gün gelen cevap;

Sayin GÜL,
LACOSTE markasina gosterdiginiz ilgi icin tesekkur ederiz.
Turkiye lisansorumuz talebinizle ilgilenecek.
Saygilarimizla,
Aude
Lacoste Customer Service.

Son Gelen mail ise aşağıda;

Sayın GÜL,

Lacoste Markasına göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz.
Söz konusu eleştiri ve önerilerinizin ilgili birimlerimize aktarıldığını tarafınıza bildirmek isteriz.
Saygılarımızla,
Lacoste Müşteri Hizmetleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder