25 Mayıs 2012 Cuma

Tanıştırayım - Lays Fırından


Geçen hafta keşfettiğim bu nefis lezzeti tabi ki sizlerden esirgemeyeceğim :) Anladığım kadarıyla henüz yeni çıkan bir çeşit olduğundan her markette bulamayabilirsiniz ancak büyük süper marketlerde daha rahat bulabilirsiniz gibime geliyor. Lays'in fırınlanmış patates cipsi iki çeşitmiş. Ben acılı olanını denedim ve eşimle kendilerine tutkuyla bağlandık. Hatta geçen akşam aldığım için bizzat teşekkür etti bana yerken sevgili kocacığım :)
Bi deneyin, pişman olmazsınız :)

3 yorum:

  1. merhaba blogunu yeni keşfettim=)
    üyenim
    bende bekleirm bloguma
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin :) Tam bir moda avcısısın galiba :) Ben de seni ekledim benim için blogun derya deniz :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. lays inanılmaz bir tat yakalamış ben yeşilin hayranıyım hem daha az yağlı hemde süper bir tadı var...
    ramazan bitsin yanına yakışanıda yazacağım büyük bir keyifle...

    YanıtlaSil