3 Ocak 2013 Perşembe

Diyete Girmeden Önce Yenmeli Vol.1

Aniden yazılmaya karar verilmiş bir yazı aslında bu :) Ne zamandır yeni keşfettiğim ve sizlerle paylaşmak istediğim bir kaç tat vardı ve Sevda'nın sorusuyla aklıma birden "Daha fazla ne duruyorum ki artık herkesle paylaşmanın zamanı gelmedi mi?" sorusu geldi ve işte yazıyorum :)

Sevda paylaşımı bulunmuştu;

Ben durur muyum hemen cevabı yapıştırdım! :) Bilmeyenler için açıklayayım bir bir kaç güne sağlam bir diyete başlıyoruz twitterdan 3-4 kişi :)) Ben yazınca da sevda merak etti tabi :)



İşte paylaşıyorummm!!! Belki henüz görmemiş olabilirsiniz ancak görürseniz sakın tadına bakmadan diyete falan başlamayın!!! Kocaman bir paket ve içinden çıkan onlarca küçük çikolata topu ki içinde gofret saklı!!!


İçine Bakın!!!!


Bir diğer lezzet ise Eti'den yani Karam'dan geliyor!!! Gofret yapmış bitter çikolatalı ama yok böyle birşey! bitter çikolata yoğunluğu ve gofretin uyumu bir harika!!! Konu çikolata olunca gözüm dönüyor benim bilmem farkında mısınız? :)


Ve diyete girmeden yapılacaklar listesinde ilk üçü zorlayacak bir tad daha! Çikolata fondü ve muz!!! :) İtiraf ediyorum bu zamana kadar doğru düzgün hiç yememiştim! 2 sene önce aldığım fondü setini ise bu zamana kadar hiç kullanmamıştık, öyle konsolun çekmecesinde duruyordu ta ki geçen haftaya kadar!!! Of of of diyorum başka bişey de demiyorum!



12 yorum:

  1. offf şuan canım nası fondü çekti anlatamam ben delisiyim onun bende rejime girmek istiyorum ama olmuyor olmuyorrrrr ühühühüh

    YanıtlaSil
  2. Diyete gireceğim diye fondü bile yaptın ha :)
    Onca şeyin arasında gözüm didolarda kaldı, hemen bulmam lazım onlardan.
    Bu arada nasıl bu diyet bu, bana da lazım da:D

    YanıtlaSil
  3. Allah seni bildigi gibi yapsin kiz. Bir kac güne demissin ama ben rejime coktan girdim bile. Ayrica bu tatlilari simdi canim cektimi? Cekti. Ama yemeyecegim ;)

    YanıtlaSil
  4. Naptın arkadas sen simdi yaaa :)))

    YanıtlaSil
  5. oyy yerim ben onlarıı :)

    YanıtlaSil
  6. aaa ben görmedim daha didonun bu çeşidini, merak ettim şimdi, bi bakınayım yarın.

    YanıtlaSil
  7. Hii, twitimi görünce çok şaşırdım da, kirli çamaşırlarımız çıktı ortaya :) Valla hepsini bırakır fondüyü tek geçerim, ben de çok severim :) Yarın yapayım da yiyeyim bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yiyin yiyin bakalım. Ben bir kilo verdim bile hı

      Sil
  8. Valla bu post çok fena.Bu Taktik tutmuyor aynısını ben ve yeğenim denedik rejime giricez diye aklımızda kalmasın diye ne var ne yok yedik daha sonrada aldığımız fazla kaloriler yanımıza kar kaldı ama umarım sizinki tutar.Canımı çektirdin kız özellikle didoları merak ettim henüz rastalamdım ben bilgisayar masamda coco star var benimde boş paket elbette daha ne yesem diye hayıflanıyorum bunları gördükten sonra

    YanıtlaSil
  9. Selam arkadaşlar.
    Bundan 3 ay önce bir çok diyet denedim hiç birinde kilo veremedim. Sonra bir arkadaş tAvsiyesiyLe bu diyete başladım. tam 93 kiloyken şu an 3 Ay da 58 kiLo oldum. Tabi inanmayacaksınız. Bana söyleseler 3 ay önce ben de inanmazdım. Karar sizin deneyin; çok şey kaybedeceksiniz(kiloları) :)
    MyDiyet - Online Kilo Kontrol
    http://bit.ly/WamIG6
    Online Kilo Kontrol Programı

    YanıtlaSil
  10. deniz iyiki bu saydıklarının arasında ülker hoşbeş yoktu. kaç gündür patlayana kadar yiyorum. artık yememeye karar verdim. onuda yazmış olsaydın gider yerdim:)) ağzım sulandı ama yemeyeceğim:))
    eti karam'ı da denedim geçengün, fena değildi. ama sana birşey söyleyeyim, bunları yiyerek zayıflayamazsın canım benim. unut gitsin çikolata mevzunu...:))
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbeş çok fena canım ya, insanın yedikçe yiyesi geliyor... Ben bunları nasıl olsa diyete giriyorum diye gönül rahatlığı ile yedim :)
      Çikolata artık bana uçak uzak! Çikolata mı? Aaaa o da ne? :)

      Sil