1 Kasım 2011 Salı

Uzak Durun - Evim.net

İnternette gezinirken nereden bulduğumu bile hatırlamadığım (sanırım Facebook reklamı idi) bir reklamdan buldum bu siteyi. Başta değişik gelmişti aslında. Giyim yerine sadece ev ürünleri satan bir alışveriş sitesi...

1-2 hafta sürekli takip ettim ve sonrasında da bi siparişim oldu. Siparişi 14 Ekim'de vermiştim ve teslimat tarihi olarak da 25-27 Ekim denmişti ancak bugün 1 Kasım olmasına rağmen ürün kargoda bile değil. Müşteri hizmetlerini aramak için destek sayfasını açtığınızda aşağıdaki gibi bir uyarı yapılıyor size;
"Lütfen bize ulaşmak için öncelikle destek departmanından mail atmayı deneyiniz. Telefonla irtibat kurmakta yoğunluktan ötürü sorun yaşayabilirsiniz."

Siz düşünün artık müşteri hizmetleri bu kadar yoğun neden olabilir acaba???

Mail atıp durumu sorduğumda aşağıdaki gibi bir cevap geldi(aynı gün cevap verilmedi, ertesi gün aldım bu maili)

Sayın Üyemiz,
Süperyaa kampanyasına ait siparişler bugün kargoya verilmiştir. Kargo takip numarası en kısa sürede sisteme yüklenecektir. Yine de iptalini istiyorsanız kargonuzu kabul etmeyerek iade gönderebilirsiniz. İade gönderiniz ulaştığında aideniz yapılacaktır.

İlginize teşekkür eder, keyifli alışverişler dileriz.
Saygılarımızla,
Evim.net Müşteri Hizmetleri

Bu mail pazartesi günü atıldı ancak halen siparişim "Tedarik Aşamasında" gözüküyor ne garip değil mi? ŞikayetVar internet sitesinde de bu alışveriş sitesi ile ilgili bir çok şikayet mevcut...
Bu sitenin müşterilerini mağdur etmekten başka bir işe yaradığını sanmıyorum. Dikkatli olun ve bu siteden alışveriş yapmayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder