16 Şubat 2012 Perşembe

Beğendim Ama Almadım Vol. 3

Evveeet kaç gündür oturup da yazı yazamamamın sebebi yine yeni yeniden geziyor olmam. Taşına neredeyse 1 ay olacak ve de ben halen kendi evimde değilim :) Başkası anlatsa "Nası ya 1 ayda yerleşememişler mi daha yuh" diyeceğim bir durumun içindeyim elimde olmaya sebeplerden dolayı. Yani işler aksamaya başlayınca arkası geliyormuş ve süreçte 1 ayı geçebiliyormuş bizzat yaşayıp görmüş oldum. Ama zaten acelemiz olmadığı için ve de açıkta kalmadığımız için bi sıkıntı olmadı. Eşimin ailesinin yanında kaldık ve görümcemin ara tatilinde hep birlikte bol bol gezip alışveriş yapıp vakit geçirme fırsatımız oldu.
Bu arada farkındaysanız yazının başlığı ile içeriği şu anda tamamen alakasız gidiyor ki toparlıyorum :) İlla alışveriş sitelerinde gezinmek artık her gün yaptıklarım arasında yerini aldı. Beğendiklerimi almasam da topluyorum işte :)
aşağıdaki ilk 5 kıyafet geçen hafta satışta olan Addax tan. Biliyorsunuz Bursa'da da şubesi olan bu mağazanın müdavimlerinden olacağım kaçınılmazdı. Eşimin kuzeninin eşi (daha kısa nasıl anlatılır :) ) tarafından alışveriş dünyama kazandırılan Addax artık benim de favorim :) Teşekkürler Sema :)



 Yukarıdaki kazağı zaten edinmiş bulunuyorum :)
 Yukarıdaki tunik elbise karışımı kıyafeti de denedim aslında ama o anda (ki halen öyleyim) fazlalık bi 5-6 kilom olduğundan estetik olmaktan çok 4 aylık hamileler gibi durdum :)

 Tayt üzerine hoş bir seçim olur. Ben bu tayt-çizme-tunik üçlüsünden modası geçse bile (ki çoktan geçti bence) vazgeçemeyeceğim.










Eteğe bayıldım. Sıcak yaz gecelerinde püfür püfür giyilir bu :)

1 yorum:

  1. alışverişine yeni bir mekan kattıysam ne mutlu bana:)) yukarıdakilerin çoğunu görmemiştim ben yeni mi gelmiş onlar.kaçırmışım bak:))hepsi birbirinden güzel.Addax 'ta beraber nice alışverişlereeeee:)

    YanıtlaSil