10 Şubat 2012 Cuma

Takılara Devam

Son zamanlarda bu indirimleri takip edip bir mağazadan ötekine kendimizi atarken en çok takıya para harcadığımı farkettim ki bunda takı fuarının etkisi de var tabi. İşte son zamanlarda aldığım takılardan örnekler;
Geçtiğimiz cumartesi İstanbul'da Atlas Pasajı'ndan aldığım kolye ucu ve yüzük. yüzük 5, kolye ucu 10 tl ye aldım.
 Geçtiğimiz haftalarda Zafer Plza'nın içinde bulunan Tresera adı aksesuar mağazasından aldığım kolye. sanıyorum 12 ya da 10 TL ye aldım. O anda %50 indirim vardı geçen hafta ise %70 yazıyordu :)
 Aşağıdaki kolyeyi Koton'dan aldım 5-6 TL idi sanıyorum ki.
 C&A ya da YKM gibi bir çok zincir mağazada gördüğümüz Six markasının küpeleri. Çok makul bir fiyatı yoktu ancak modelini çok beğendim. 13.90 TL fiyatı.
 Ve son olarak da sezonla arkadaşla bakıp bakıp iç geçirdiğimiz, üzerinde 9.90 ı görünce yapışıp aldığım ancak kasaya gittiğimde 5.90 a düştüğünü farkedip büyük bir keyifle aldığım kolye Koton'dan. :)
Bu indirimli dönem boyunca kıyafet olarak aldıklarımı da 1-2 gün içinde eklemeyi planlıyorum dostlar... 

2 yorum:

  1. Sanırım bende bu sıralar en çok takıya para vermişim, özellikle indirim zamanı Koton'un takılarından kendimi alamıyorum.

    YanıtlaSil
  2. ben niye para vermiyorum bu aralar takılara: ) yemek işine fazla takıldım ondan olabilir... hatırlamış oldum: ) ben de beklerim.. sevgiler...

    YanıtlaSil