1 Haziran 2012 Cuma

Sezen Aksu Bursa'da...

Yıllardır hep istedim. İstanbul'da 4 yıl yaşamış olmamıza rağmen ya tarihleri kaçırdık ya da konser tarihinde biz tatildeydik. Şans eseri Biletix'in sayfasında gezinirken gördüm Sezen Aksu'nun Acoustic Band konserini. Yüreğim bi hop etti ve dedim bu sefer kaçırma kızım artık. Sonra fiyat araştırmaları nasıl gideriz ki tarih uygun mu yer ne durumda derken en son kocayı da ikna edince aldım gitti bileti. 3 taksit aldığımız için ödemeler halen devam ediyor ama artık Sezen Aksu için böyle bir fedakarlık da yapalım dimi? 
Sezen Aksu'nun ayrı bir yeri vardır bende diyeceğim ama kimde yoktur ki? Yıllar geçse de dinleriz biz hep onun şarkılarını hem yakın zamanda olanları hem de eskilerini. Şimdi gün öncesinden alınmış bir bilet ve cumartesi akşamı doruğa ulaşacak bir heyecan var bende :) Ne giyilecek evden kaçta çıkılacak oraya kaçta gitmek lazım biletleri nereden teslim almak lazım gibi bir sürü ayrıntı planlanmak için beni bekler... Bugün bunun telaşı içinde geçer kuzular...
Profosyonel bir makinam olmadığı için sanıyorum fotoğraf konusunda söz veremiyorum ama belli olmaz bakalım :)
Keyifli Cumalar...

6 yorum:

  1. ben de inanılmaz sezen aksu hayranıyım konserde iyi eğlenceler diliyorum.
    bana da beklerim
    http://znurundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum Öznur :) Blogu ekliyorum şimdi çıkmak zorundayım ama akşam bakacağım söz :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir telaş... değil bir günümü onun için günlerce telaşlanabilirim. sezen aksu başka birşey...
    konser sonrasını merak ediyorum şimdiden:) iyi eğlenceler deniz'cim
    öptüm seni

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederin Nagehan'cım :) hala kafamda doğru kıyafeti bulma telaşı :) farklı farklı alternatiflerim var hangisi güzel olursa onu giyeceğim bakalım. Sezen'in huzuruna çıkıcaz özeneyim o kadarcık da :)) Öpüyorummm

    YanıtlaSil
  5. sevgili yildiz,ben bursayi arkada birakarak ,baska bir ulkeye geldim yillar onve kulturparkta sezen aksu dinlemistim.bursaya sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Sevgi dileklerini aldık :) teşekkür ederiz. Konser çok güzeldi dilerim tekrar dinleme fırsatı bulursun. (İsmim Deniz bu arada :) )

    YanıtlaSil