10 Temmuz 2013 Çarşamba

Merhaba 30!

29 yılı tamamladığım ve artık kendisinden ayrılıp 30'u karşıladığım bir doğum günü bu seferki. Geçen sene 28'i bitirip 29'u karşılarken işim yoktu ve bir süredir de evde takılmaktan sıkılmış, zaman zaman ümidini kaybetmiş bir Denizin Yıldızı vardı...

Bu yıl her şey daha farklı daha bir güzel sanki, geriye dönüp baktığımda gülümseten anıları hatırlıyorum. Ne şanslıyım ki bu sene güzel anılar biriktirmişim farkında olmadan. Hayat bana güzellikler getirmiş sanki :)

Şımarık bir doğum günü çocuğu gibi geçirmekteyim bu sene doğum günümü... Şu dakikalara kadar bir hayli kutlama yapıldı, hediye alındı :) Hala da alınmaya devam ediliyor...

Ayrıntıları farklı bir yazıda paylaşırım belki ama hatırlanmak güzel sevgili okuyucu, unutanlar da oldu, hatta unutmaz deyip da arayıp sormayanlar da, olsun, ben yine de  mutluyum, iyi ki doğdum, anne gördün mü bak 29 oldum! (Evet bitirdiğin yaş söylenir bizde ve ben henüz 2u bitimiş bulunuyorum :D )

Bu arada doğum günüm 4 TEMMUZ :)


20 yorum:

  1. Yeni yaşın kutlu olsun Denizciiim:)

    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kutlu olsun canım, tüm sevdiklerinle uzun bir ömür senin olsun. Dostçakal

    YanıtlaSil
  4. Canım iyi ki doğmuşsun...
    Yeni yaşın bol huzur ,sağlık ve mutlulukla gelsin inşallah :) Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  5. Doğum günün kutlu olsun cnm. yeni yaşın sana sağlık huzur ve mutluluk getirsin.

    YanıtlaSil
  6. Mutlu yıllaar,iyi ki bizimlesin :)

    YanıtlaSil
  7. Yeni yaşında daha da mutlu anılar biriktirmen dileğiyle canım,doğum günün kutlu olsun

    YanıtlaSil
  8. Ben 28 oldum diye üzülürken sizin 30 sevincinize hayretle bakıyorum. Yoksa ruhum 40 - 50 mi? :) Nice senelere.

    YanıtlaSil
  9. doğum günün kutlu olsun 30 ila 40 arası hızlı geçiyor derler bende o yöne doğru gidiyorum merak ediyorum açıkçası nasıl geçecek diye nice mutlu neşeli günlerin olsun dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  10. musmutlu yıllar dilerim:) benim bu seneki doğum gunumu en yakın arkadaslarım unutmustu kesinlikle bilincli değildir canım:)

    YanıtlaSil
  11. Nice güzel yaşlara! Daha yolun yarısına çoook var...

    Ayrıca ilk çekilişime beklerim. :) http://hanhildem.blogspot.com/2013/07/ilk-cekilisime-davetlisiniz.html

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş doğum günün kutlu olsun:)
    Sağlıklı, mutlu, huzurlu nice yıllara inşallah...

    YanıtlaSil
  13. Nice güzel yaşların olsun Denizcimm :)

    YanıtlaSil
  14. Nice mutlu senelere :)) İyi ki doğmuşsun ;)
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  15. Hepiciğinize ayrı ayrı teşekkürlerimi fışkırtmayı ve sulu sulu öpücükler göndermeyi bir borç biliriiiiiim :))))

    Uzun zaman sonra bile birden ortaya çıkıp da bu yorumları görmek inanın paha biçilemez!!!!

    YanıtlaSil
  16. bu aralar fazla uzak kaldığım için buralardan ancak şimdi görebildim yazını.

    Diliyorum ki,bu mutluluğun sürsün ve güzellikler yine seninle olsun.Doğum günün kutlu olsun Denizin Yıldızı...:-))

    YanıtlaSil
  17. sen yazarken geç kalmışsın ben şimdi kutlasam ayıp olmaz değil mi?? :)
    yeni yaşın kutlu olsun canım benim. ne güzel yaşları kutluyorsun:))
    sağlıklı, keyifli, neşeli, başarılı güzel bir hayat diliyorum sana...
    kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Hım tekrar ve tekrar kutlarım o zaman kuzucum. Ne 30 mu? Daha çok gençsin yahuuuu :) Herşey gönlünce olsun canım benim :)

    YanıtlaSil