27 Temmuz 2012 Cuma

C and A Değişim Eziyeti


C&A mağazalarına çok sık uğrarım ben. Bursa'da hem Kent Meydanı AVM'de hem de Korupark AVM'de şubesi olduğundan hangisine gidersem gideyim eğer kocişko engeline takılmadıysam illa bi uğrarım göz gezdiririm. 

Mayıs ayının sonlarına doğru Kent Meydanı şubesinden iki farklı renk,beden boyu uzun atletlerden almıştım ancak biraz açık olduğundan ya da beden boyu XL a göre fazla uzun olduğundan mıdır bilmem bi türlü içime sinmedi ve değiştirmek istedim. Ancak evi talan etmeme rağmen fişini bi türlü bulamadım.

Buraya bi parantez açalım:

Size benden tavsiye; böyle durumla eğer bi LCW ürünü ile karşı karşıya kalırsanız hüç düşünmeden kapın götürün değişime :) Aynı olay LCW'den aldığım bir bluz için gelmişti ve sorguladıkları iki nokta var sadece. İlki "Etiketi üstünde mi?" ikincisi ise "Bu sezonun ürünü mü?" iki cevap da "Evet" olduğu için değişim işlemim hemen yapıldı ve "Mutlu Bir Müşteri" olarak mağazadan ayrıldım.

Parantezi kapattım :)

Ben sandım ki C&A'de de aynı prosedür ile karşılaşacağım ya da "Olmaz kardeşim hadi başka kapıya" cevabını alacaktım. Görevli kıza durumu anlattığımda karşılaştığım sorular ilginç idi. "Vaktiniz var mı? İşlem 45-60 dakika sürüyor." Gıcıklık değil mi, arkasından ne gelicek merak ettiğimden ve zaten yapacak başka işim de olmadığından "Evet" dedim. İş tahmin ettiğim gibi garipleşmeye başlamıştı. "Hangi kasadan aldığınızı hatırlıyor musunuz?" 
-Efendim nasıl? Eeee şey bilmem ki en baştaki kasaydı sanırım. "Hangi gün almıştınız?" 
-Hmmm hatırlamıyorum ki, 1 aydan fazla oluyor ama. "Değişim süremiz 3 aydır ancak genel merkezdeki sistemlerden kasa işlemleri incelendiği için hangi gün ve hangi kasadan işlem yaptığınızı bilmeniz gerekiyor." 
-?!*&?  dumur oldum. 

Sonrasında eve geldim ve kredi kartı ekstrelerini taradım ki 25 Mayıs tarihinde almışım. C&A'de genellikle en baştaki kasadan aldığım için kasayı da artık şansıma güvenerek atacağım bakalım başıma neler gelecek? :)

Bu kadar işi yokuşa sürüp müşteriyi bezdirmenin alemi var mı acaba? Yani sonuçta bu bir sezon ürünü besbelli ve etiketi dahi üstünde duruyor. Zaten inceleseler üzerinde herhangi bir leke,iz vs dahi bulamayacaklar çünkü dolaptan çıkmadı bile hiç...

C&A bu konuda BENCE sınıfta kaldı...

Yaşasın LCW :)))

9 yorum:

  1. evet Lc waikiki aynen öyle çalışıyor

    YanıtlaSil
  2. Müşteri memnuniyeti budur ama :)

    YanıtlaSil
  3. lcw bu konuda sınır tanımıyor hakikaten :) C&A amblem tarzıyla incelmiş ama müşteri memnuniyeti konusunda hassaslaşamamış demekki...

    YanıtlaSil
  4. Bir sonraki deneyimini de yaz, merak ettim:)

    YanıtlaSil
  5. Ben aynı sorunu korupark zara da yaşadım.kızıma bot almıştım.botlar çoraplarını boyuyor diye iade edelim dedik.iadesi kabul oldu ama fişiniz yok sa indirimli fiyattan başka bir ürün verelim dediler.bizde bot olarak memnun kaldığımız ve başka da bot olmadığı için iademiz iptal oldu.
    Ama LC Waikiki sen çok yaşa :))

    YanıtlaSil
  6. umarım kasayı da tutturmuşsundur:) gelişmeliri bekliyorum ben:)
    sevgiler deniz'cim

    YanıtlaSil
  7. Bugün gidecektim aslında ama Olimpiyatlarda Türkiye'nin bayan voleybol ve basketbol maçları vardı onları izlemek istedim ama yarın bu işi çözmeyi planlıyorum kısmetse :)

    YanıtlaSil