21 Mayıs 2012 Pazartesi

Seni Uzaktan Sevmek Aşkların En Güzeli

 Hep kıyafetler paylaşıyorum galiba bu aralar. Bu sefer de beğendiğim ama almadığım ayakkabı-sandalet modellerini ekleyeyim. Aslında almadım gibi bir durum yok ne yazık ki. Kimisi çok güzeller ama maalesef 41 numarası mevcut değil çünkü bizim gibi büyük ayaklı bayanları düşünerek üretilmemişler, kimisi de benim gibi leylek boyluların giyemeyeceği kadar yüksek topuklu. Giyen vardır tabi onlara bir sözüm yok ama ben zaten o kadar yüksek topuklu giymeye niyetlensem bile yürüyemeyeceğim için aşağıdaki modeller benim için sadece hayal... Uzaktan seviyorum ben onları :) Seni Uzaktan Sevmek Aşkların En Güzeli...


Aşağıdaki 4 model Aldo'dan...





Gelin ayakkabısını andıran model ise Elle'nin...
Ras Rosa diye bir markanın aşağıdaki. Ben bantlı detayını beğendim.
Şirin bi babet dimi? :)
Beğendiğim İssimo modelleri


Hotiç'in beyaz spor modeline bayıldım aslında ama 41 üretmiyorlar maalesef :(
Ayakkabıda aykırı bir renk belki de ama doğru kombinlendiğinde süper olabilir bu yeşil ayakkabı...

2 yorum:

  1. Kadınların tek vageçilmezi
    Sevgiler
    İyi haftalar

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle, Ayakkabılarımızdan ve ayakkabı almaktan vazgeçemiyoruz :)

    YanıtlaSil