17 Mayıs 2012 Perşembe

Mutfak Yardımcılarım

Şu sıralar Vestel reklamlarındaki robotları çok hoşuma gidiyor. Ne güzel bayan ve erkek figürü vermişler robotlara :) Son yemek pişirilen reklam diğerleri kadar dikkat çekici değil ama ilk iki reklamı beğenmiştim. 
Ben de elektrikli olmasalar bile mutfakta yardımıma koşan mutfak yardımcılarımı paylaşmak istiyorum sizlerle...
İlk sırada elimden düşmeyen hatta çok yakın ilişki içine girersek acımadan parmağımı doğrayabildiğim meyve-sebze soyusu var. Markası Oxo. Bıçağının keskinliği ve uzun ömürlülüğü benden tam not aldı. Patates, domates, havuç, kabak, salatalık gibi sebzelerde çok başarılı. Ben Boyner'den almıştım ancak Esse'de de gördüm geçenlerde. İnternetten da buradan bulabilirsiniz.
İkinci sırada hepimizin mutfağında vardır diye tahmin ettiğim bambu kesme tahtası var. Ben ki o kadar alıştım kendisine şimdi onsuz soğan doğrayamıyorum bile :)
Son sırada ise mutfağımıza yeni katılan zeytinyağı şişesi var. Aslında ortadaki kısmına sirke koyunca çok daha hoş bir görüntü oluşuyor ama bizim evde pek sirke kullanılmıyor ve fonksiyonellik daha ön planda olduğu için ben iç şişesine de zeytinyağı koydum. Cam olması ve tezgahın üstünde de gayet şık durması tercih edilebilir yapıyor kendisini :) Ama en can alıcı özelliği koyarken zeytinyağını akıtmıyor ve de damlatmıyor :) Sırf bunun için bile alın derim. Ben Esse'den almıştım. %50 indirimle 12-13 TL gibi bir tutara gelmişti. 
Bu listeye eklenecek bir kaç şey daha vardır büyük ihtimal... Zamanla onları da paylaşırım efendim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder