4 Mayıs 2012 Cuma

Türk Sanat Müziği...

Son dönemde Türk Sanat Müziği birden daha ilgi görür oldu sankim. Popüler oldu diyemiyorum henüz ancak bazı sanatçılarımız Türk Sanat Müziği albümleri çıkarmaya başladılar. Son dönemde Türk Sanat Müziği albümü çıkaranlardan biri "Ey Şuh-i Sertab" ile Sertab Erener ve "Babamdan Miras" ile Fatih Erkoç...


1. Akşam Oldu Hüzünlendim Ben Yine
2. Şimdi Uzaklardasın
3. Dertliyim Rûhuma Hicrânım
4. Fikrimin İnce Gülü
5. Niçin Baktın Bana Öyle
6. Çile Bülbülüm
7. Biz Heybeli de Her Gece
8. Ada Sahillerinde
9. Darıldın mı Gülüm Bana
10. Kimseye Etmem Şikayet
11. Bir İhtimal Daha Var
12. Dök Zülfünü Meydâne Gel
13. Kırmızı Gülün Alı Var
14. Dönülmez Akşamın Ufkundayız
15. Ey Şûıh-i Sertab Ey Dürr-i Nâyâb

1. CD
1. Segah Ney Taksimi
2. Dertliyim Ruhuma Hicranımı 
3. Olmaz İlaç
4. İndim Havuz Başına
5. Uçtu Gönül Kuşum Uçtu
6. Köprüler Yaptırdım (Karam)
7. Nihansın Dideden
8. Yine Bir Gülnihal
9. Su Güzele Bir Bakın
10. Yazıklar Olsun
11. Beyati Peşrev
12. Benzemez Kimse Sana
13. Hasan Erkoc Ud Taksim
14. Yanlız Bırakıp Gitme
15. Yanık Ömer
16. Telgrafın Telleri
17. Yangın Olur

2. CD
1. Tanbur Taksimi
2. Hastayım Yaşıyorum
3. Enginde Yavaş Yavaş
4. Elveda Ey Gençlik
5. Şu Gelen Atlımıdır
6. Erkilet Güzeli
7. Tel Tel Taradım
8. Vardar Ovası
9. Kanun Taksimi
10. Fikrimin İnce Gülü
11. Bekle Beni
12. Yalan
13. Bir Zamanlar Ümitle
14. Keman Taksimi
15. Kimseye Etmem Şikayet 
16. Beni Bitirdin
17. Dök Zülfünü Meydana Gel


Almak isterseniz Sertab Erener için buyrun
                              Fatih Erkoç için buyrun
                             

3 yorum:

  1. fatih erkoç'u bliyorum, çok severim kendini:)) dinliyorum da uzun zamandır ama sertap erener'i duymamıştım, dinlemedim de. bir dinleyeyim bakalım:)
    teşekkürler
    sevgiler


    not: yorumların altındaki kelime doğrulamayı kaldırsanız ne güzel olurdu:)
    şunuda unutmayın ki kelime doğrulamayı gören birçok kişi yorum yazmaktan vazgeçiyor:)

    YanıtlaSil
  2. Önerin için gerçekten teşekkür ederim :) Hemen kapattım ben de şimdi olmuştur umuyorum :)

    Ben ikisinden de biraz dinledim fena olmamış :) Ama alışılmışın dışında olduğu kesin...

    YanıtlaSil
  3. olmuş olmuş:) rica ederim. böyle daha rahat:)

    YanıtlaSil