7 Şubat 2013 Perşembe

Bu Aralar Ben!

Ortalarda yoktum ama şu sıralar hayatımda bazı değişimler mevcut! :)

Yazılım kursum tüm hızıyla deva ediyor ve hafta içi akşamlar bir sonraki güne verilen ödevlerle geçiyor vaktim. Yeri geliyor bir ödev için 3 saat bilgisayar başında oluyorum ancak bu sürede bloga giremiyorum!

Yoğunluğa sebep olan başka güzel bir haber de var aslında! 4 Mart itibariyle işe başlıyorum!!! İlk görüşme, ikinci görüşme, teklif derken önümüzdeki hafta kısmetse sözleşmeyi imzalamaya gidiyorum. Aslında sözleşmeyi imzaladıktan sonra bu haberi paylaşmak daha doğru olurdu belki ama içimde tutamadım daha fazla :D

4 Mart'ta İstanbul'da başlıyorum aslında işe ve 1 aylık eğitim süresince de İstanbul'da olacağım. Şimdilik bir program yapmadım ama İstanbul'da görüşmek için benden haber bekleyenler var biliyorum! Aklımdasınız! :)

Bu sebeptendir ki ben bu hafta iş için gerekli evrakları toparlamakla uğraştım! Hatta yarın sağlık raporu için tıp merkezine gideceğim!

 Bir de eski işyerimde kot pantolon giyebildiğim için resmi kıyafet olarak takım elbisem dışında bir şeyim yoktu. Bu hafta indirimleri fırsat bilerek içine sığabildiğim bir kaç pantolon da aldım. Onları bulmak da baya bi vaktimi aldı malum 44 beden olunca kolay kolay sığamıyorum pantolonlara :D neler aldım onlar da bir sonraki yazıda!

Elimden geldiğince bloglarınızı ihmal etmemeye çalışıyorum ama ortalarda yoksam bilin ki elim değmiyor!

Kendinize iyi bakın! kafamdaki programda bir aksilik olmazsa yarın yeni bir yazı ile yine burdayım!

28 yorum:

  1. hayırlısı olsun yeni işin inşallah bir anda ısınır ve seversin işini ve yeni ortamını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım, yoğun bir dönem beni bekliyor artık...
      Teşekkürler :)

      Sil
  2. denizcim çok sevindim hayırlı uğurlu olsun kendim gibi sevindim vallahi hayırlısı olsun hakkında :) sonunda işe başlıyorsun senden uzun süre şikayet mesajı okumayalım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saolasın canım, yok yok yoğun olacağım biliyorum ama ilk 6 ay ses çıkarmayacağım söz veriyorum! :)

      Sil
  3. Yeni işin hayırlı olsun canım. Darısı benim gibi iş arayanların başına. Bende İSG uzmanlığı için eğitime gidiyorum ama iş bulur muyum bilemiyorum. O kadar çok kişi eğitim alıyor ki buradan da iş bulamam diye dert edinmeye başladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı senin başına canım, birer birer yerleşiriz umarım başlangıcı ben yapmış olayım, benden herkese bulaşsın inşallah!

      Sil
  4. yeni işin hayırlı uğurlu olsun.. Aldığın giysiler neler acaba mrk ettim. Ben çalıştığım zamanlarda rahat serbest giyiniyoduk alışkın deilim öyle resmi giyime ben ama hanımlarada çok yakıştırıyorum o ayrı.. Yarın yeni postunda görüşürüz inş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiç alışkın değilim ama kumaş pantolonla bir hayli yakın temas içinde olacağım bundan sonra belli oldu.
      Aldıklarımı da paylaştım canım az önce :)
      Teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  5. aaa ne kadar güzel,çok sevindim,hayırlı uğurlu olsun denizcim:-)sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun şimdiden. Allah arayanlarada nasip etsin en kısa zamanda içinde bizede inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocaman bir Amiiiiin diyorum yorumunu okur okumaz canım!
      Teşekkürler...

      Sil
  7. cnm çok sevindim. hayırlı olsun inş. bol şans dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım, İstanbul'da daha uzun kalacağım bak :D Görüşebiliriz...

      Sil
  8. Canım yeni işin hayırlı uğurlu olsun.Yazılım kursu dediğin ne yazılımı abap falan mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, Bilge Adam'ın yazılım kursuna gidiyorum. C#, SQL falan öğreniyoruz.

      Sil
  9. Harika bir haber tatlım, hayırlı olsun:)
    Maaşları almadan parayı kıyafete yatıranlar kervanına hoşgeldin:)
    Bizim de illa takım elbise olmasa da azıcık düzgün giyenmemiz gerektiğinden yok kıyafetti, çok çantaydı ne görürsem alıyorum bu aralar, umarım ay sonunda paramızı verirler de iflaz etmeyiz:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah hiç sorma, bu seferkiler tamamen ihtiyaçtan yani, keyfime bişey almıyorum :D Mart başı başlayıp ay sonu maaş alacağım için daha bir süre daha maaşsız gezicem :D

      Sil
  10. Hayırlı uğurlu olsun Deniz'cim, her şey istediğin gibi gitsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım, çok teşekkür ediyorum bu güzel dileğin için...

      Sil
  11. Denizcim hayırlısı olsun çok sevindim ya..kolay gelsin şimdiden Allah işlerini rast getirsin inşallaahh :=)

    YanıtlaSil
  12. Hayırlı uğurlu olsun yeni işiniz..

    YanıtlaSil
  13. hayırlı olsun yeni işiniz. yenilikler güzeldir insanın hayatında, canlandırır, heyecan verir. umarım beklentilerinizin üzerinde olur iş ortamınız. istanbul'a geldiğinizde blog arkadaşlarınıza merhaba demek isterseniz ben çok memnun olurum açıkçası:) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  14. hmm yazılım kursu demek :(
    Darısı basıma inş,,
    Bana da beklerim..
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com/

    YanıtlaSil