18 Şubat 2013 Pazartesi

Mim - Kafamda Deli Sorular Vol.2

Sevgili Ahu aslında beni taaaa 7 Şubat'ta mimlemişti ancak ben yeni fırsat bulabiliyorum!!!
Kalıp olarak soru cevap şeklinde ilerleyen bir mim... 


1- Hayatınızda mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay geldi mi başınıza?
Aslında bir değil birden fazla sayabilirim :) Mesela eşimle tanışmam... Zamanlaması ve olayların gelişmesi bence bir mucize... Yoksa birbirimizi nereden nasıl bulabilirmişiz ki? :)
Hmmm sonrasında da mesela yeni başlayacağım iş! Hiç hesapta yokken bir arkadaşım sayesinde ve devamında gelişen olaylar sonucunda olan bir şey... Düşünsem belki bir kaç tane daha bulabilirim. Hayat bana karşı bu konuda cömert bence! :)

2- Hayatınızda aldığınız en büyük risk neydi?
İstanbul'da kurulu bir düzenim varken ve para kazanıyorken, zamanına karar verip "Haydi Bursa'ya yerleşiyoruz" dememiz herhalde. İşimden istifa ettim ve işsiz kalacağım sürenin riskini aldım! İstanbul'dan ayrılırken " En kötü ne olur? 1 yıl işsiz gezerim" diyordum ve gerçekten de öyle oldu. Şimdi düşünüyorum da yine de daha da kötü olabilir ve hala işsiz olabilirdim. Kısmet... 

3. Almayı düşünüp de alamadınız neler var?
Iphone 4s mesela :)
Aspiratör e filtre almadık hala,
Ebeveyn banyomuza ufak bir aynalı dolap lazım,
Kurutma makinası ileriki dönemde,
Arabayı değiştirmek (Yeni Opel Astrayı pek beğendik eşimle dün akşam :D )

İsterseniz ben listeyi biraz daha uzatabilirim. İnsanoğlu bu hiç istekleri biter mi?

4- Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı? (Asla beyaz giymem vs.)
Sarı renkli kıyafetlerim yoktur mesela, nedendir bilmem sarı rengi sevmem! File çoraplar asla giymem herhalde, bir de dekolte giyinmeyi sevmem...

5- Nefret ettiğiniz huylar ya da nefret ettiğiniz insanlar?
Yüzünüze başka davranıp arkanızdan başka şeyler yapan insanlar, ben cömert olmayan insanlardan da pek hoşlaşmamaya başladım şu sıralar :)

6- Sizi en net tanımlayan kelime hangisi?
Yengeç!!! :)

7- Hayata yeniden gelme şansınız olsa, hangi ülkede doğmak isterdiniz?
Hayat standardı yüksek olan bir ülkede doğmak isterdim. (İsveç, Norveç ya da İrlanda mesela...)

8- Tek başına bir insan keyif almak için neler yapabilir?
Kitap okuyabilir, yürüyüşe çıkabilir, şehri gezebilir, film izleyebilir ya da blog okuyabilir ya da yazabilir :)

9- Nikah masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır!" cevabı alsanız?
Suratının ortasına bir tane çakardım!

10- Ölümden sonra var olan hayata inanıyor musunuz?
Evet, inancımızda bu var çünkü...

11- Sizi yazmaktan soğutan olaylar?
Soğutmak değil de zamansızlık bu aralar beni yazmaktan uzak tutuyor...

12- Kendinize robot bir sevgili yapıyorsunuz, ona hangi özellikleri eklemek isterdiniz?
Sürekli hediyeler alsın! Ben çok seviyorum hediye alıp vermesini ama eşim bazen bana yetişemiyor :) Eskiden daha yaratıcıydı ama evlilik bu gibi şeyleri biraz öldürüyor sanki... Onun dışında bilindik özellikler eklerdim herhalde, sadakat, sevgi,saygı, tutku vs...

13- İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?
Bazı durumlarda bu bizim elimizde gibi geliyor ama bazen de biz ne yaparsak yapalım yine de yaşamamız gereken şeyleri yaşıyoruz!

14- Aklınıza ilk gelen ingilizce kelime hangisi?
Brown... (Mr Brown'dan geliyor olmasın :D )

15- Bir kitap yazsanız, adı ne olurdu?
Denniz'den Gelenler...

16- Blogger olmasa, şu an gerçekleştirdiklerinizi nerede gerçekleştiriyor olurdunuz?
blogger olmasa başka bir blog sayfasını kullanıyor olurdum herhalde, ama blog yazmak diye birşey olmasaydı o zaman bu paylaştıklarımı arkadaşlarımla paylaşırdım herhalde...

17- Birinden hoşlanıyorsun ama hoşlandığın kişi en yakın arkadaşından hoşlanıyor, arkadaşınsa boş değil ona karşı. Ne yaparsın? 
Hiç araya girmem, aralarında birşey yaşanmasa dahi ben bundan ikisine de bahsetmem...

18- İnternette sahip olduğunuz ilk takma isim neydi?
Nebula :) Sonra da Orko! :)

Ben de Drwilldone, Emrilyo, Keşke Gerçek Olsa, Biricit, Bir Sırrım var, Pembeli Deniz i mimliyorum!!! Umarım yapmamışlardır henüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder