6 Ocak 2014 Pazartesi

Bloggerlar Beauty Bar'daydık...

Aslında biraz zaman geçti bu etkinliğin üzerinden ama her zamankinden daha üşengeç, yılgın ve bitkin olan bu bursalı blogger ancak zaman ve fırsat bulabildi bu yazıyı hazırlamaya...

Geçtiğimiz haftalarda sevgili Neşe ve Özlem'in daveti üzerine Anatolium AVM'de yeni açılan kozmetik ve cilt bakım mağazası Beauty Bar'a misafirliğe gittik :) 

İçeri Girer girmez gözümü rengarenk ojelerin olduğu stanttan alamadım ve ilk resimlediklerim de onlar oldu ancak benim emektar iphone 4 yerine Özlem'in ve Neşe'nin ellerinden çıkan resimleri paylaşıyorum sizinle...

NYX ürünlerini bulabileceğimiz mağazada aynı zamanda Bellefontaine cilt bakım ürünlerini ve daha bir çok farklı çeşit ve türde ürün bulabilirsiniz.


Sonrasında rengarenk makyaj malzemelerinin olduğu tarafta biraz turladım ve normalde makyajla pek aram olmasa da neler varmış neler yokmuş göz gezdirdim sizler için...



Sadece uzaktan bakmakla kalmadık aynı zamanda ürünleri deneyimleme fırsatımız da oldu. Mesela bizim Supercellma makyaj öncesi cilt bakımı yaptırdı biz de Özlem'le onu fotoğraflamaya çalıştık :)


Bu arada da Neşe'nin makyajı yapılmaktaydı...


Biz makyajları çok beğendik. Selma'nınki günlük bir makyaj olduğundan oldukça hafif tonlarda idi. Burdan belki yeterince kendini göstermiyor ama bütün kızlar olarak biz Selma'nın rujuna bayıldık.



Bu arada masadaki ikramlıklar da gözümüzden kaçmadı tabi ama diyette olduğumdan kendilerine uzaktan bakmakla yetindim maalesef...

Masada mor olarak gözüken el ve vücut losyonunun kokusu gerçekten çok güzeldi bu arada.


Aynı zamanda cilt bakım ürünlerinin de bulunduğu mağazada her yaştan ve her türlü cilt tipine uygun ürünlerin mevcut olduğunu öğrendik...


Günün sonunda Beauty Bar'ın bizim için hazırlamış olduğu küçük poşetlerimizi aldık ve keyifli bir güne noktamızı koyduk efendim. Mağaza çalışanlarını güler yüzü ve ürünlerin güzelliği açısından Anatolium'a gittiğinizde es geçmemeniz bir kozmetik mağazası olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. 



Ayrıca bu güzel hediyeler için de tekrar teşekkür etmek isterim...


4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. süper ! ohh keyfiniz bol olsun canım :)

    YanıtlaSil
  3. her postta varım arkadaş :D ellerine sağlık kuzu, ben de yazıcam nasipse :D

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir gün olmuş canım ya, hediyelerinize de bayıldım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil