21 Ocak 2014 Salı

Bursa Blogger Buluşması - Sponsorlarımız Vol. 1

12 Ocak 2014 Pazar günü şu yazımda anlatmış olduğum Bursa Blogger buluşmasında bizi hediye yağmuruna boğan sponsorlarımız acaba bize neler göndermiş? Sanıyorum hepsini bir yazıda anlatmak sponsorlarımıza haksızlık olur ki benim gönlüm buna razı olmaz :) galiba 3-4 yazıda ancak paylaşacağım... Merak ve heyecan had safhada iken başlıyorum o zaman...


Rosa Impex firması bize cilt lekelerine yönelik bu kremi göndermiş, benim özellikle bu yaz bir kaç lekem oldu güneş yüzünden ve ürün kullanmada istikrar sağlamaya yavaş yavaş başladığım şu günlerde bu ürünü de ilk denenecekler listesine almış durumdayım.


Fulser firması etkinliğime temsilcisi Esma Hanımla bize eşlik etti. Esma Hanım tester larına sahip olduğumuz yeni fondoten ürünleri olan M.Asam'dan bahsetti ve denemek için sabırsızlanıyorum, yorumlar burada olacak çok yakında... Diğer ürünler içinde kendisine ve Fulser'e ayrıca teşekkürler...


Doa Kozmetik sayesinde Skualen yağının cilde sürülerek egzama sedef ve yanıktan oluşan tahrişi giderici etkisi olduğunu öğrendim. Skualen, Avodako yağı, Lavanta Suyu ve butter paketi gönderen Doa Kozmetik'e de teşekkürler. Lavanta suyu çoktan annem tarafından hacılandı :)


Lavera Kozmetik markasını ilk kez deneyimleme şansım olacak. Kızlardan anladığım kadarıyla hepimiz için ayrı ayrı ürün göndermiş, bana da bu pudra denk geldi. Belki de ilk doğru dürüst pudra deneyimimi seninle yaşarım :)


Açıkçası ilk kez paketten çıktığında "Bu ne ki" dedim ama sonradan baktım Modaliza'nın meğer bu konuda bir videosu bile varmış. Saç Tebeşiri diye çok merak edilen bir ürünmüş meğerse. Değişiklik istediğin bir anda saçlarını 12 farklı renkten birine boyamam ve çıkmam içten bile değil :) Bir merak oluştu ben bunu kullanırım bakalım sonucunu zaten instragramdan görebilirsiniz, beni takip edin hi hi hi Bu deneyimi yaşamama sebep olacak Saç Tebeşirleri'ne Teşekkürler...


Paketi gördüğümde aaaa hiç takma tırnak takmayı denememiştim diyerek bir kez daha bu kozmetik dünyasından ne kadar uzakta olduğumu göstermiş oldum ama bakınız Kozmopoli beni aydınlatmak ve deneyimlerimi paylaşmam için ne göndermiş :) Şanslıyım ama kabul edin :)

Şimdilik bu kadarını paylaşıyorum. Niyetim sizi yavaş yavaş çatlatmak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder