18 Ocak 2014 Cumartesi

Bursalı Bloggerlar - Yeni Yıla Merhaba Dedik

Ortak takipçilerimiz farkındadır ama tabi ki benim kendi kalemimden çıkmış yazımla ve bu zamana kadar hiiiç haberi olmamış okuyucularımla 12 Ocak 2014 Pazar günü gerçekleşen Bursa Blogger Buluşmasını paylaşmamam imkansızdı :) 

Evet farkındayım uzun ve anlamsız bir cümle oldu galiba ama ben biraz yazımı paylaşmakta geç kaldığım için diğer arkadaşların yazılarından farklı olmasını sağlamaya çalışıyorum ancak bu sefer de anlamsız mı oluyor ne? Yine de siz beni anlıyorsunuz herhalde :)

Ne diyordum? 12 Ocak Pazar günü bizim için klasikleşme yolunda hızla ilerleyen Benzin Cafe'de buluştuk hem geçen sefer tanışıp kaynaştığımız blogger arkadaşlarımla hem de yeni düşürdüğümüz ay şey pardon aramıza yeni katılan arkadaşlarla. 

Benzin Cafe bizim için yine çok iyi hazırlanmıştı ve etkinlik boyunca ikramlıklarından uzak durmak neredeyse imkansızdı, zor oldu ama sadece 2-3 atıştırmalıkla günü kurtardım diyelim. Konukseverlikleri ve güleryüzlü çalışanlarıyla bizi ağırlayan Benzin Cafe'ye ve Bengisu Hanım'a tekrar teşekkürler...

Teşekkür kısmından ayrılmadan önce bu etkinliğe de beni unutmayıp davet eden ve bu kadar keyifli hoş sohbet ve hediyelerle dolu geçmesinde emekleri olan Sevgili Özlem ve Neşe'ye de buradan bütüüüün teşekkürlerimi fışkırtıyorum, onların sayesinde yeni arkadaşlarım ve bir sürü fikrim oldu malum makyajdan fazla anlamayan ben günden güne kendimi geliştiriyorum.

Peki etkinlikte kimler vardı? Biz neler yaptık? İşte etkinliğimizden sizin için özel kareler :)


Bu etkinliğimizde nadir çekildiğimiz toplu karelerden bir tanesi :) Etkinliğimize renk katan Instagram çerçevesi ayrıca komik, eğlenceli konuşma balonlarını ve facebooktaki beğen simgesini gönderen 3bdream firması sayesinde deliler gibi fotoğraf çektirdik ve kahkahalar havada uçuştu diyebilirim :)

Mesela Nurgül ,Özlem, Selma ve Ben Instagram da boy gösterdik :)


Neşe ve Sevde ile Neşe'nin blogu Bir Mutluluk Atölyesi çerçevesini gönderen firmamız Lunlun sayesinde bu güzel karenin bir parçası olduk.



Konuşma balonları çok şeker değil mi?


Muhteşem görünen ikramlıklarımızı da çekmesek olmaz, karınınız aç değildir umarım :)


Etkinlikte ilk kez tanıştığım ve yan yana oturarak sohbet etme fırsatı bulduğum Büşra ve ilk etkinlikte tanıştığım, bütün kızlarca güzelliği tescillenmiş Büşra :)


Ben onu genelde sakin gördüm ve Instagramdan da bir kitap kurdu olduğunu öğrendim, Sevgili Burcu Neşe ile bu karede :) Burcunun desteği olduğunu duydum sanki kuşlar mı söyledi bana? :)


Fatma, Selma ve Ece de Instagramdan paylarına düşeni aldılar. Ece'nin 24 yaşında ve 2 çocuk annesi olduğunu duyunca koşarak uzaklaştım :) Annem yazının bu kısmını okumasın lütfen...


Bıyığı kaymış Özlem :) ve gariptir ki kızlar normal poz vermiş... Neşe, Pozitif enerjisi ile gelir gelmez etkinliğe renk katmaya başlayan Betül ve Büşra burada





Yakında yorumlarla ve firmaların güzel hediyeleri ile karşınızdayım ancak bu sadece ufak bir kare :)


Gülümseyiiiin!!!


Etkinliğimizdeki tek misafirimiz Fulser firmasının yetkilisi Esma Hanım bize M.Asam, Tresan ve Krauterhof ürünleri ile ilgili bilgi verdi. Yeni çıkan ürünleri M.Asam sihirli fondoteni inceleme ve deneme şansı bulduk. Tek renk olan ve bütün ciltlere uyum sağlayan bu ürünü istisnasız bütün kızlar beğendik. Yakında Watsons mağazalarında bulabileceğimiz duyumunu da aldık bilginiz olsun.



Etkinliğe katılan arkadaşlarımın bloglarının tam listesini de veriyorum ki siz de gezip inceleyebilirsiniz.



Etkinliğe sponsor olup hediyeler gönderen firmalarımızla ilgili yazım da çok yakında burada olacak... 

Son olarak yazımı şu şekilde bitirmek istiyorum, Kıskananlar çatlasın!!! :D

3 yorum:

  1. kesinlikle çatlamış durumdayım bu eğlencede olmayı çok isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskandığından değildir ama seninki, biliyorum :)
      Kıskananlar çatlasın dedim ben :D

      Sil
  2. Allah muhabbetinizi arttırsın :)
    Çok güzel kareler :)

    YanıtlaSil