18 Mart 2012 Pazar

Aşk Etiği


Evet farkındayım aslında bana ne...
Evet farkındayım aslında hiç birini doğru düzgün tanımam etmem hatta takip de etmem...
Evet farkındayım ama yine de yazacağım çünkü içimde tutmayacağım...

Aslında Cem Yılmaz'ı sevmem ben. Ne bileyim onun yaptığı esprilere diyecek yok belki eğlendirmeyi, güldürmeyi biliyor da olabilir ama biz güldükçe onun araba sayılarını arttırması ve bunu da gözümüze sokması hiç hoşuma gitmiyor... Bi ukalalık var beni sinir eden onda, ne bileyim elektrik meselesi, tutmadı işte... 

Ve Cem Yılmaz da evlendi... Ama Cansu Dere'ye biraz (biraz mı ki bence baya bi) ayıp olmadı mı? En samimi arkadaşınız sizin 7 yıllık ilişkiniz bittikten sonra (bitmiş miydi yoksa arkada zaten başlar gibi miydi orasını hiç bilemeyiz artık, kendilerinin bileceği iş) sevgilinizle flört etmesi hatta üstüne bir de evlenmesi hoş bir durum değil kesinlikle. Benzer durumu yaşamış olanlar büyük ihtimalle karşı çıkacaktır bana ama yok arkadaş benim bünyem bunu kaldırmaz. Severim belki adamı hoşlanırım ya da aşkından ölürüm ama aşktan da önemli dostluk bağı var ortada... Hadi dostluk da olmasa da arkadaş arkadaşa bunu yapmaz, yapmamalıydı bence. (Bakın BENCE diyorum) 

Aşk'ın bile bir etiği vardır... Yani eğer ortada AŞK varsa, o bi anda bitmez bir süreci vardır. AŞIK olduğun adamdan/kadından ayrılır ayrılmaz bir başkasının kollarında bulamazsın kendini. Ona AŞIK oldum diyemezsin... Ne bileyim AŞK'ın bir ağırlığı vardır ya hani...

Cansu Dere bu olayla yıkılacak hayattan kopacak değil elbet. Ama onun adına üzüldüm ben sadece... 

Sabahtan beri Ahu Yağtu'ya giydiririyorum gibi duruyor ama Cem Yılmaz da tabi ki sütten çıkmış ak kaşık değil... Bence ikisinin de aynı derece ayıbı var ortada... Yani kimse kusura bakmasın Mutlu Olsunlar dileklerinde bulunmuyorum zaten benim dileğimle de mutlu olacak değiller ya...

Paylaşmak istedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder