1 Mart 2012 Perşembe

Yeni Keşfettiğim Yarışma

Karlı bir Bursa gününden daha selamlar. Ben artık alıştım kar yağışına güneş açtığı zaman kendimi bi tuhaf hissediyorum... Bu kış çok uzun ve de soğuk geçti ve hala da geçmekte ama Mart ayı da geldi sonunda şu kar yağışı yerini bahar yağmurlarına bıraksa artık da biz de yavaştan t-shirt - hırka kombinlerine başlasak diyorum. Beyaz spor ayakkabı giymeyi özledim ayol ötesi var mı :)
Yazmak istediğim konuyu dağıtmakta üstüme yok farkındayım da :) Başlıkta da anlaşıldığı üzere bugün bahsetmek istediğim Star Tv'de Çarşamba akşamları 23.15 de başlayan "Eyvah Düşüyorum" adlı yarışma programı. "Çok Güzel Hareketler Bunlar" dan tanıdığımız Eser sunuyor programı. Ortada duran bir ana yarışmacı oluyor ve bu yarışmacı etrafında dizili diğer 10 yarışmacıdan birini seçerek onunla düello yapıyor. Bu düello karşılıklı soru cevapları ile ilerliyor ve 30 saniye içinde soruyu cevaplayamayan yarışmacı eleniyor. Eleme de altındaki kapağın bir anda açılıp yarışmacının aşağıya düşmesi ve ortadan kaybolması şeklinde oluyor :) Ben de değişik bir konsept olmuş ve belirtmek istediğim başka bir nokta da cevap hakkınızın sınırsız olması. Mesela soru Kıbrıs Harekatı'nın Cumhuriyetin kuruluşundan kaç yıl sonra olduğu ise iki haneli 10 dan başlayarak saydırıyorsunuz :) 10-11-12.... :) Kısaca yarışma böyle ve aslında katılmak da geliyor içimden hazır evdeyken ve de vaktim varken...


Bazen yarışmadan çok Eser'in ve de garip yarışmacıların esprileri ile bambaşka bir program haline gelebiliyor. Mesela dün akşamki bölümde yarışmacılardan biri Bülent Ersoy taklidi yapıyordu :) Sonra elendi o ayrı :)


Dip Not: Kaçıranlar için Cumartesi günleri 10.30 da ise tekrarı mevcut. Ay ben hemen izlemek istiyorum diyenler de buraya tıklasın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder