20 Mart 2012 Salı

Yeni Cicilerim...

Cuma günü güneşli havaya aldanarak kendimi dışarı attım. Zaten yapılacak bir kaç ufak iş vardı hem de gezinmeye ihtiyacım vardı. Kısacası alışverişim gelmişti :)

Zafer Plaza'nın oralara gitmişken Addax'a uğradım ve bluzlar konusunda çok daha fazlasını almak istesem de aşağıdakilerle sınırlandırdım kendimi. Malum şimdilik evdeyiz :)

Yukarıdaki bluz şu anda trendyol.com da




                                                Yukarıdaki bluz şu anda trendyol.com da

Etek piyangodan çıktı bana bile uzun  geldi :) 15 Tl gibi komik bi rakama aldım ki internette 30 tl eteğin genel fiyatı :)

Geçenlerde Twist'ten aldığım bluz araya kaynasın bu da...


Oxxo'dan sarı atletle takım yaptığım bluz... Hoş olmamış mı? Hele beyaz kotun üstüne giyilirse... Ayyy yaz gelsin ARTIK!!!

Resim konusunda hala beceriksizim. Ama zamanla ilerleme kaydedeceğimi umuyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder