3 Mart 2012 Cumartesi

Beğendim Ama Almadım Vol.4

Bunlar yine birikti ben de paylaşmak istedim :) Şu sıralar alışverişten elimi eteğimi çektim desem de pek inandırıcı olmuyor biliyorum ama özellikle internette gezinirken eğer alamaya niyetleniyorsam bir hayli düşünüyorum artık. Buna gerçekten ihtiyacım var mı? Bedenini biliyor muyum? İade etmek zorunda kalabileceğim bir ürün mü? Fiyatı gerçekten uygun mu yoksa dışarda da bu fiyata zaten rahatlıkla alabilir miyim vs diye bir sürü kriterden geçmesi gerekiyor. Bir de özellikle bu aralar artık yazlık ince modeller de çıkmaya başladı ve henüz yazın habercisi bir hareketlilik olmadığı için şimdi alsam bile havalar ısınana kadar giyemeyeceğim parçaları da elemek durumunda kalıyorum. Ama iyi ki böyle yapıyorum ki Beğendim Ama Almadım serileri ortaya çıkıyor böylece :)


Aşağıdaki t-shirt ü modelin üstündeki gibi beyaz pantolonla ya da kot etekle ya da beyaz bir etekle tamamlamak çok hoş olabilir. Bilekte sade bir takı ve küpeler... offf yaz gelsin artık...
 Çok şirin bir model... Özellikle bu mevsim geçişlerinde hırkaların içine kombin edilerek giyilebileceğini düşünüyorum. (Aman bu modacı ağızları da ne böyle, şu moda programlarını izlemeyi bırakmalıyım... :) )
 Alıp almamak konusunda bir hayli düşündüm bu modeli. Yine beyaz pantolon ya da gri bir kotun üstünde çok rahat ve güzel duracağını düşündüm ama sonrasında yine caydım. Halbuki fiyatı da fena değildi hatırladığım kadarıyla...
 Bugün Tiffany var Trendyol'da ve ayrı ayrı olan bu iki parçayı ben bu şekilde pijama yaptım. Çok şirin olmuşlar ama dimi???
 Buna benzer bir model geçen sene çok abuk bir rakama aldığımı hatırlıyorum ve bunu fiyat olarak direk elemiştim ama yine de seviyorum bu tarzı...

 Yazın giyebileceğimiz bir model daha :) İyi ki bu uzun modelleri çıkardılar. Eskiden oturup kalkarken belimiz açıldı mı diye paranoyak bir yapıdaydım ki alttan çıtçıtlı atletler giymek zorunda kalıyordum sürekli şimdi böyle bir dert kalmadı bu modellerle birlikte...
 Eveeeet yine beyaz pantolonla giyilebilecek bi model daha... Ama napiim beyaz ı çok seviyorum...
 İşte bu sayfadaki en favori kombine geldi. Ben bu modele komple bayıldım. Öncelikle etek dikkatimi çekti ama sonrasında bluzla uyumunu da beğendim. Ama bu da ellerimin arasından kayıp gitti ne yazık ki. Biri gitti 40 bedeni aldı hemen :) Güle güle giysin...
 Çok şirin dimi??? Şu anda Trendyol'da fiyatı da 9.90! :)
 Siyahla ya da lacivertle çok şık duracağından eminim. Fiyatı 19.90 idi. Tiffany'den şu anda Trendyol'da :)
 Hafta içi Vero Moda markalı bu elbiseyi de beğendim. Ben elbisede bu oyuk kollu boyun bölgesi hareketli kısa modelleri seviyorum. Hoş...
Bugünlük bu kadar... Bir de bu aralar siyah elbise modelleri topluyorum. İlla ki siyah giyerim diyenler için de onları paylaşacağım yakın zamanda :)


İyi Haftasonları...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder