25 Ağustos 2011 Perşembe

Alınmadığı için pişman olunanlar



Hiç “O gün niye almadım ki” dediğiniz bir şeyler oldu mu? Geçen haftalarda bizzat bunun ne demek olduğunu ve nasıl bir hissiyat olduğunu tecrübe ettim L

Bilenler bilmeyenlere haber versin, bu aralar Accessorize’da %70 lere varan bir indirim mevcut. Ben de bu indirimde YKM’nin Accessorize standında çok güzel,günlük, lacivert  büyük bir çanta beğendim. Çantayı evirdim çevirdim, aynada nasıl durduğuna baktım ancak indirim de bile 62,5 TL olan bu çantayı almaya değer bulmadım, bulmamıştım J Daha sonrasında ise günlük kullanmak için böyle bir çantaya ne kadar ihtiyacım olduğunu fark ettim ancak çantayı almak için 3 farklı Accessorize mağazasını gezmeme rağmen sonuç hüsran… Gitti çanta…

Bazen fiyata çok da takılmamak lazım azizim… Hele de %50 lerde bir indirim söz konusu ise… J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder