25 Ağustos 2011 Perşembe

Ayakkabı almanın sınırı var mıdır?


İşte yine dayanamadım ve bir sandaletim daha oldu. Ya aslında o kadar çok sandaletim yok malum ayaklar 41 numara olduğu için herhangi bir mağazanın vitrininde gördüğüm ayakkabı ya da sandaleti içeri girip rahatça deneme şansım olmuyor çünkü Türkiye’deki bir çok ayakkabı firması bayan ayakkabılarını 40 numaraya kadar üretiyor, satıyor. Geçen yıldan beri İnci bu eksikliği kapatmak istercesine bazı modellerinin kalıplarını büyük tutup koca ayaklarımın 40 numaraya sığmasını sağlıyor ya da belirli bazı modellerde 41 numara da üretme inceliğini gösteriyor.


İnci den gelen taciz SMS’lerinden sonra dayanamadım ve internet mağazasına göz attım. Gezinirken bu modelde 41 numara olduğunu gördüm. Fiyatı da uygun olunca neden olmasın dedim ve 2 gün içinde sandaletim elimdeydi. Problemsiz ve çabuk teslimat için İnci’ye teşekkürler J Sandaletler ise gerçekten güzel ve kaliteli…


Not : İncinin 41 kalıbına sığabildiğimi biliyordum bu yüzden alırken tereddütte kalmadım. Zaten bir problem olsa rahatça iade edebileceğimi biliyordum.

İncelemek isteyenler için sandaletin direkt linkine buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder