25 Ağustos 2011 Perşembe

Serenad…


Tatile gitmeden önce başladığım ve tatilden hemen sonra sonunu acayip merak ettiğim için sahurda bile okuyarak bitirdiğim kitaptan bahsetmek istiyorum bugün.

Kitabın adı “Serenad” yazarı ise Zülfü Livaneli…

Daha önce Zülfü Livaneli’nin kitabını okumamıştım ancak bu kitabını ve üslubunu beğendim. Kitapta İstanbul Üniversitesi’nde rektörün asistanı olarak çalışan Maya Duran’ın, bir seminer için Amerika’dan gelen profesörü karşılamasıyla başlıyor ve geçmişte yaşanan ancak tarihin sayfalarında yer almayan acı hikayelere uzanıyor.
Özellik kitaptan çok bahsetmek istemiyorum bence okuyun :)
Kitap D&R gibi büyük kitapçılarda rahatlıkla bulunabileceği gibi kitapyurdu.com dan ya da idefix den de sipariş verilebilir. Ben D&R’dan 23 TL ye almıştım.
Keyifle okuyacağınız bir roman bence bir göz atın derim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder