25 Ağustos 2011 Perşembe

Sağlık = Salata! Kulağa Hoş Geliyor Değil Mi?



Evet diyet-perhiz adı her neyse ondan yapanların dillerinden ve de ellerinden düşürmedikleri yiyecek! Aslında itiraf ediyorum ben de 1 yıldan uzun süredir diyetisyen kontrolünde (bazen de onun kontrolü dışında!) yediklerime dikkat etme programı (lütfen lütfen diyet deyip basitleştirmeyelim :) ) uyguluyorum. Bunun neticesini de aldım aslında 80-81 kg iken 69 kg gibi bir rakamı tartıda görmeme rağmen ramazan ayının gelmesiyle azıcık ama azıcık bir kısmını geri aldım. Bayramdan sonra yine kendimi ona emanet etmeyi düşünüyorum. 


Bu yazının asıl amacı şu ki;


Salatayı ana öğün olarak asla yemem sadece ana yemeğin yanında yan yemek olarak tüketebilirim diyen bendenizin bile sadece salatadan oluşan öğünleri afiyetle yediğini haykırmak istememdir! Ben yapabiliyorsam SİZ de yapabilirsiniz!


Sağlıklı beslenmeliyiz ki sağlıklı yaşayabilelim...


Yazamadan duramadım: Resimdeki salata bizzat bize aittir :) tadı da gayet güzeldir!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder