30 Kasım 2012 Cuma

Bugün...

Bulutlu ve rüzgarlı bir Bursa gününden Merhaba,

Sabah eşimle beraber kalkıp artık zıvanadan çıkan evi temizleme kararı aldım bugün :) "Yok canım yine derli topludur" diye düşünmeyin sakın! Koridorda biriken toz öbekleri oluşmuştu artık. Çalışmıyorum diye 3 günde bir süpürge mi çalıştırmak zorundayım yahu? Gerçi bu hafta bugün hariç her gün nedense dışarı çıkmak için bir sebep yarattım kendime ve sokağa attım kendimi. Yarın da Supercellma ile direksiyon dersimiz başlıyor ve sonrasında Aile Saadeti Mode On! Gün bugündür deyip önce bi yürüyüşe çıktım ve fırından ekmek aldım sonrasında kahvaltı ve süpürge başladı çalışmaya. Bu arada süpürgemden nefret ettiğimi söylemiş miydim? Sanıyorum 2 sene oluyor Ümraniye Meydan AVMdeki YKM çalışanı kızın bize bu süpürgeyi kakalayalı... 1400W gücünde motoru var ama 1800 çalışıyor hem de toz torbasız dediydi... Kandık aldık. Evet ilk zamanlarda hakikaten emiş gücü çok tatmin edici idi. Eski süpürgeme göre ortalıkta toz zerresi bırakmıyordu ancak haznesi dolup duruyordu. O yanan kırmızı ışığı artık beni sinir edecek boyutlarda. Her evi süpürdüğümde zaten ışık yanıyor. Yani her seferinde boşaltmanız gerekiyordu. Yazın dayanamadım komple yıkadım haznesini, kuruttum ama nafile pek değişen bişey olmadı. Artık kırmızı ışığı sürekli yanıyor ama aldırmıyorum süpürüyorum. Emiş gücü %50 gibi ve yine her seferinde boşaltmama rağmen. Evet aslında bi çözüm var gibi dimi? Kaldırıp servise götürmek ancak servis ücretinin bir hayli pahalı olacağını düşünüyorum ve biraz da üşeniyorum açıkçası. Kör topal bu süpürge ile idare ediyorum. Toz torbasız kullananların genelinde böyle bir problem var mı bilemiyorum ama ben bir daha toz torbasız almak her halde. Torbalı süpürgelerin gözünü seveyim. Çıkar torbasını at çöpe, yenisi tak, bitti!

Ya bi de adı "EasyLife" PÖF!


Temizlikten bahsederken süpürge yaramı açmış oldum :) Bu şekilde eziyet halini alan temizlik bittikten sonra uzattım ayaklarımı tv izleyeyim dedim ancak öğle kuşağında seyretmeye değecek birşey bulamadım.

Şöyle bir ortam olsa hiç fena olmazdı şu an...


Ya da aşağıdaki gibi bi tabak makarna olsa mideye indirirdim...


En İyisi


İyi Tatiller!

Resimler Alıntıdır...

4 yorum:

  1. Makarnayı ben yaparım sana ama diğerleri için bir şey diyemeyecğim:)
    Bizim ev de aynı durumda valla. Okula git, işe git derken yoruluyorum, vaktim olduğunda bile tembellik ediyorum. Allah'tan çat kapı gelen misafirimiz yok da rezilliğimizi görmüyorlar:) Ama bugün hasta olmama rağmen temizledim bak:)

    YanıtlayınSil
  2. anneme 1 sene önce sulu süpürge aldım..tamam temizlemesi zor gelebilir ama azıcık suyla iş yapıyorsun sona dök wc ye :))

    şuan uykum var ve bende evde sıcak yatağımda uyumak istiyorummm :( çalışamıyorum bile keşke evde olsam bende

    YanıtlayınSil
  3. Bizim sulu süpürgenin ince detay aksanları kırıldığı (Hatalı ürünmüş üretimi durduğu için parçalar bulunmuyor) için normal süpürge kullanıyordum. Bayram arifesi o da bozuldu. Yeni sulu olmayan mini bir şey düşünüyorum ama aklımda bir şey yok. Neyse ki sizin süpürgeden almamam gerektiğini biliyorum :)

    YanıtlayınSil
  4. amaan,çalışmayınca ev hep pis görünüyor,hep yapılması gereken bir iş bulunuyor...

    YanıtlayınSil