18 Kasım 2012 Pazar

Denizin Yıldızına Yol Göründü...

Alt komşunun "Sizin banyodan su akıyor" diye çemkirmesiyle başlayan problemimiz bu pazar itibariyle son bulmuş durumda... Tahminimizce uzun zamandır bir sızdırma söz konusuymuş ancak daha yeni haber vermişler sevgili alt komşularımız. Dün su tesisatından anlayan ve nereden su kaçağı olduğunu hemen tespit eden şu muhteşem cihazlı abilerden birini çağırdık ve 3 dakika içinde bize su kaçağı olmadığını büyük ihtimal banyodaki giderden su sızdırdığını ve fayanslardan bir ya da iki tanesini kırarak problemin çözülebileceğini söyledi. (Bunun için de 100 kafa tosladık.)

Bugün de bu işlerden anlayan bir tesisatçı abimizi getirdik ve hiç fayans kırmadan iş halledildi sanıyorum. Henüz alt komşudan olumlu ya da olumsuz bir tepki göremedik zira yapılan işlemin kurumasını beklediğimiz için yarın sabaha kadar duşu kullanamayacağız.

Bu şekilde hafif problemli geçen bir haftasonundan tabi ki pek bişey anlamadım. Dün gece de uykum kaçtığı için 2.30 sularında odadaki sinekle düello yapmaktaydım ve yarın da erkenden Balıkesir yollarında olacağım... Ben bu haftadan bir şey anlamadım ama önümüzdeki haftalardan ümitliyim :)

Aralık'ın ikinci haftası bomba bir yerde olacağım ancak şimdilik sır! :) Beni bekleyin ve de merak edin ve de özleyin!!! 1-2 gün buralardan uzaklarda olacağım...


Hepinize İyi Haftalar diliyorum!

Resimler Alıntıdır...

21 yorum:

  1. Kediler çok sevimli :D

    Bu arada geçmiş olsun. Ben çok tırsıyorum tadilat işlerinden. Neyse ki ucuz atlatmışsınız!

    Hadi bakalım git, gez, moral depola ve sağ salim gel.

    Sonrada bize yaz. Tamam mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezmek değil amaç ama yine de bir yolculuk:)
      Tabi ki yazacağım, kısmetse...

      Sil
  2. Probleminizin çözülmesine sevindim. Hayırlı yolculuklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler neyseki fayans kırmadan hallettik :)

      Sil
  3. Hay Allah, geçmiş olsun,umarım hallolmuştur sorun, evin işleri hiç bitmiyor ki:(

    Sana iyi yolculuklar şimdiden; ama nereye gideceğini de söyle ya, çatlarım ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni evin de dersi başka oluyor. Hani yeni evin derdi olmaz diyorsun ama işte...

      Annemlerin yanına balıkesir'e gidiyorum ama öteki yeri söylemem :D

      Sil
  4. geçmiş olsun ya baya bir hareketli geçmiş h.sonu neyse ki hallolmuş.Bomba yeri merak ettik bu arada haberlerini bekliyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha beklemeniz gerekecek :) Aralık'ın ikinci haftasıııı!

      Sil
  5. iyi de önceden söyleseymiş ya güzelce.Eğer çözümüne bakmamış olsaydınız hadi neyse.Neye çemkiriyor yani :( iletişim özürlü oluyor bazı insanlar !
    denizin yıldızı ,sorun şimdi halolduysa güle güle git güle güle gel ,
    bu arada merak ettim bak,dönüşünü dört gözümle bekliyorum:))
    iyi yolculuklar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya aslında bariz bir çemkirme yoktu ama bizimle pek muhattap olmadan site yönetimine bildirmişler... Biraz garipler belli yani, neyse umarım daha fazla muhattap olmak zorunda kalmayız...

      Sil
  6. Sinir oluyorum böyle evde tesisat ile ilgili problemlere :/ Bu arada ben o kediyi yerim yerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kediye bayıldım zaten! :)
      Tesisat işi de neyseki büyümeden halloldu canım.

      Sil
  7. kırılıp dökülmeden onarılmış olmasına sevindim.
    hayırlısıyla git ve dön. ama niye bizi merakta bıraktın ki şimdi, nereye gideceksin acaba:))
    öptüm seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Döndüm canım... Biraz yorucu oldu ama yine taşındı annemler :) Şimdilik işler yolunda.

      Meraklanmaya devam :D
      Öptümmm!

      Sil
  8. Geçmişler olsun.Hayırlı yolculuklar,gideceğin sır yolculuğu öğrenebilmek adına sabırla bekliycem. Kediye bayıldım çok güzel iyi seçilmiş bir video.

    YanıtlaSil
  9. Deniz, bayıldım şu kedilere yahu:))
    Şu tesisat işleri biraz sıkıntı olmuş ama geçici sıkıntı bunlar canm.
    Haberlerini bekliyoruz...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. şansızlık :( şimdiden geçmiş olsun umarım çözersiniz bu sorunu en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
  11. İyi şanslar o zaman .... Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Bekledim, merak ettim ve özledim.
    Bir de resimlere bayıldım!
    Kim lan o alt komşu, adını adresini ver bi el atayım. Bak seeeen! Benim Denizimin hafta sonusunun içine etmişler. Leeeeeeyn!
    Neyse dön hadi. Özledim bak!

    YanıtlaSil
  13. oluyor evde bu tur aksılıkler neyse halletmıssınız kedıcık cok sevımlı onlar pek serverler bu yaşlarda oynamayı:)

    YanıtlaSil
  14. Ben yorumları bile okuyamazken beni yalnız bırakmadığınız için saolun kızlar :)

    İşler bitti,evime döndüm, hoş geldim ve hoş buldum! :)

    YanıtlaSil