22 Kasım 2012 Perşembe

Home Sweet Home...

2 gece 3 gün süren Balıkesir seyahatimden dün gece döndüm ve bugün ayağımın tozuyla blogumdan sizlere sesleniyorum ey ahali! :)

Normalde leyleği havada gören insanlar yazı genelde seyahat ederek geçirirlermiş ya, biz havada neyi gördük bilmiyorum ama bu yaz annemler için taşınmakla geçti. Yaz bitti sonbaharı aştık neredeyse kışa giriyoruz ama bizim taşınma telaşımız bitmedi :)

Önce Altınoluk'ta yazlık tutulunca o evin eşyaları taşındı. Sonra Eylül'de abişkonun evi taşındı. Sonra Balıkesir'de bi eşyaları toplayıp depoya kaldırma durumundan sonra depodaki eşyalara kıyamayıp onları tekrar eve taşıdık :) Aslında organize olup taşıma şirketi kurabiliriz artık lakin çok fazla tecrübe sahibi olduk! Koli paketleme konusunda doktoramı yapmış bulunmaktayım. Aynı tecrübe eşyaları eve göre yerleştirme konusunda da mevcut...

Neyseki eşyalar bir hayli aralandı anca eski evde gömme dolaplar mevcut idi ama biliyorsunuz artık yeni binalarda böyle bir alışkanlık yok. Bu yüzden bu ev için gardolaplar sipariş edildi ve onların içine konması gerekenler evin bir köşesine yığıldı mecburen. Bu yeni ev benim çok içime sindi annemler açısından. Pek gözüm arkada kalmadı yani. Düz ayak olması etrafında marketler olması ve tam karşısında otobüs durağı olması onlar için çok avantajlı oldu. 

Koliler açılıp eşyalar yerleştirilirken çıkanlar bizi hüzünlendirdi bazen. Mesela rahmetli dedemin çantasını buldum. Hatırlar mısınız eskiden böyle bond tipi çantalar vardı... Hem rahmetli babamın hem de rahmetli dedemin vardı benim. Dedem gazeteden kestiklerini ve saklanması gereken evrakları koyardı bu çantanın içine...


Hatta o çantanın içinde bakın ne buldum? Aria'yı hatırlayanınız var mı? :) 


Bu arada her şey güllük gülistanlık değildi tabi. Pazartesi sabahından salı günü akşamüstüne kadar süren bir elektrik işkencesine maruz kaldık. Bina yeni olduğu için elektrikin kapatılıp yeni daireler için tekrar açılışı yapılacakmış ama bütün herkesin evraklarını alan UEDAŞ (Balıkesir'e de onlar bakıyor.) Bizim evrakları işleme koymamış. Pazartesi gecesi 21.00'e kadar çalışıyorlarmış ve bizim evraklar 17.00'den sonra işleme konduğu için pazartesi gecesini apartmanca karanlıkta ve soğukta geçirdik. Salı günü öğlen herkesin elektriği var bi bizim yok :D Şaka gibi dimi? Tekrar gidildi evrak teslim edildi ve UEDAŞ ile telefonlaşmalar yalvarıp yakarmalar neticesinde 16.00'da elektriğimiz açıldı! 

Pazartesi gecemiz şekildeki gibi pek romantik geçti :)


Benim son 3 günüm böyle geçti... Haftasonuna yaklaştık umarım haftanız güzel geçiyordur... Ben vakit buldukça hepinizin yazılarını okumaya çalışacağım... 

Şimdilik Sevgileeeer!


Son resim alıntıdır...


6 yorum:

  1. HOŞ GELDİNNN AMA BAYAGADA YORULMUŞSUN BELLİKİ :) NEYSEKİ ÇALIŞMIYORSUN SANADA İYİ DİNLENMELER :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa aria :) o kedicigi yerim ben :) Hosgeldin tatlım

    YanıtlaSil
  3. Yazın abim ardından da halam taşındı. Halamın evini taşırken pek çok hatırayı da ortaya çıkardık ama o telaşla fotoğraf çekemedik. Paketlenen eşyalar arasında kuzenin bir sonraki gün sınava gireceği giriş belgesi de vardı. Bizde her şey paketli olunca son anda bir kırtasiyeden çıktı aldıkta. Kuzenimi de katil olmaktan kurtardık :)
    Umarın annenler kısa sürede alışır. Yeni evi hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  4. aman geçmiş olsun.bir dönem ben de çok sık ev değiştirmiştim.ne zordur bilirim hele de yılların eşyası birikmişse...güle güle otursun annenler sen de turuncu koltuklarında bir rahat otur artık:)

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun diyelim o zaman. Güle güle otursunlar yeni evlerinde Annenler. Sen de hoşgeldin, sen de rahat rahat otur evinde :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle iyi günlerde otursunlar sende mutlu keyifli otur bize güzel güzel postlar hazırla :)

    YanıtlaSil