13 Kasım 2012 Salı

Haftasonu Nerdeydim?

Perşembe gecesi başlayan İstanbul maratonum Pazar gecesi Bursa'da son buldu :) Dolu dolu geçen 3 günün ardından pazartesi günü evde temizlik ve misafire hazırlık rüzgarları esti. Bu yüzden de bloguma uğrayamadım desem yeridir. Bugün herşey yavaş yavaş normale döndüğüne göre haftasonu neler yaptığımdan birazcık bahsedebilirim sizlere...

Gitmeden evvel yazdığım gibi vizyon ve bilgi almak amacıyla annemle katıldım ben toplantıya. Bu aslında bir iş fırsatı ve doğru değerlendirildiğinde getirisi yüksek olan bir iş fırsatı. Merak edenler ya da daha fazla bilgi isteyenler bana mailden ulaşabilirler. Bu konuda buradan daha fazla ayrıntı vermeyeceğim. (mail adresim denizinyildiz@gmail.com)

Gelelim nerelerdeydim kısmına... Öncelikle Kadıköy'den deniz otobüsü ile Bakırköy'e geçtik ve iner inmez Komşu Fırın'da mola verdik :) Bursa'da henüz Komşu Fırın yok ve biz daha İstanbul'da otururken keşfetmiştik Komşu Fırın'ı. Karıncalar gibi ekmeğimizi buradan taşırdık hep, yiyecekleri ve özellikle limonatası çok hoşumuza gidiyordu eşimle. Onun kulaklarını çınlata çınlata annemle bişeyler atıştırdık :)

Oturduğumuz masadan dışarısının görünümü...


Sonra bir baktık misafirlerimiz var :)


Mekanın içerden görünüşü, eğer İstanbuldaysanız ya da bir gün Bakırköy İdo iskelesinin oralardan geçerseniz Komşu Fırın'da bir çay molası verebilirsiniz...


Pınar Beyaz'ın yeni promosyonu... Yolda markete uğrayınca gördük ve dayanamadık :D


Wow İstanbul Otel'e yerleştik ve cuma akşamını dinlenerek geçirdim. Bu da otel de kahve keyfi...


Cumartesi günü toplantıya inmeden önceki halim, iş kadını mode on!


Yukarıda da yazdığım gibi toplantı ile ilgili başka resim yok :) Pazar günü öğleden sonra annemle abişkonun kalmaya başladığı Acıbademdeki yeni eve geçtik. Bu da camdan dışarsının görünüşü, hafiften inşaat manzaralı ama yolun seyri güzel...


Dönmeden Optimum Komşu Fırın'a uğrayarak kocaya alınan mamalar...


Komşu Fırıncılara bir haber! 15 TL'lik kurabiye alınca çavdarlı, kepekli ya da tam buğdaylı bir ekmek ücretsiz sizin oluyor... Benden demesi...

İşte haftasonum böyle geçti. Bugün tekrar ehliyet kursuna devam edeceğim. Şimdilik teorik dersler var sonrasında direksiyon kursları da başlayacak. Kurs maceralarım da ayrı bir post konusu olacak diyorum ve şimdilik kaçıyorum :)

8 yorum:

  1. Canım ne de güzel yakışmış takım elbise. Harika görünüyorsun :))
    Bu arada sanırım bir Network toplantısına katıldın. İlgi alanımdır. :))
    Sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa sen de mi ordaydın yoksa? :)

      Sil
    2. :)))
      Hayır canım ben evimdeydim.
      Ben sadece bir network şirketinin ürünlerini kullanıyorum. Gıda takviyeleri olan ve H...... İle başlayan şirketin. Çok da memnunum :)
      Sevgiler canım.
      Bu arada senin ki hangisi?
      Başharfini yaz, ben anlarım. :))

      Sil
    3. A ama N ile birlikte :D

      Sil
    4. Harikasın canım. Sana başarılar dilerim.
      Sevgiler canım...

      Sil
  2. Bizim network toplantılarına kotla giderdik biz.
    Hey gidi günler hey.
    Evet, doğru değerlendirince çok güzel paralar kazanabilirsin de bir tek senin çalışmanla olmuyor. Herkesin kazanmak, çalışmak istemesi lazım. Onu da biz beceremedik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayalleri olan ve o hayalleri için gereken bedeli ödemeye hazır olan kişiyi belki de 1000 kişi içinden bulacağız ama o kişiyi 150. kişi olarak da bulabiliriz 880. kişi olarak da önemli olan 1000 kişiye kadar gidecek inancımız, gücümüz ve sabrımız var mı? :)

      Beli bir gün yüz yüze konuşuruz bunları olmaz mı? :)

      Sil
  3. Güzel bir hafta sonu olmuş,benide imrendirdin kısa zamanda bir komşu fırına uğramalıyım.toplantın umarım iyi geçmiştir ve hayırlı ,uğurlu olur senin ve ailen için

    YanıtlaSil