25 Kasım 2012 Pazar

Mim - Çekmeceni Göster

Süslü ve Pembe Dünyam beni geçen günlerde mimlemişti. O şimdi "Unuttu mu acaba? Neden yapmadı?" diye düşünürken hem ona sürpriz yapmak hem de pazar gününe böyle bir başlangıç yapmak istedim :)

Aslında herkesi mimlemiş yazısında ancak bloguma gelip bizzat ve de özellikle beni mimleyince onu geri çevirmek tabi ki olmaz...

İşte benim banyodaki çekmecem... Ben ojelerimi genelde dolapta tuttuğum için bu resimde göremiyorsunuz. Saatlerim, taraklar, makyaj temizleme mendilim, kurtarıcım LOC li mendilim (çantamda bir tane, arabada bir tane ve evde bir tane :) ) Saç kurutma makinesinin yanında, altında veya üstünde saç düzleştiricim de var aslında ama o resmi çekerken henüz sıcaktı bu yüzden çekmeceye koyamadım. Soldaki kahverengi kutunun içinde de lenslerim var.



Tamam tamam itiraf ediyorum resmini çekeceğim diye düzenledim çekmecemi, normalde bu kadar intizamlı değil :P

Ben de sizin çekmecelerinizi görmek istiyorum :))



7 yorum:

  1. Tam da ne kadar düzenli diyordum ki alt satırlarda düzenlendiğini okuyuverdim. Ömrünüzde görebileceğini en karışık çekmece için kitaplığımı çeksem acaba :) Abartmıyorum cidden çok dağınık, bu bahane ile biraz düzenlerim.

    YanıtlaSil
  2. Canım benim cevapladığın için teşekkür ederim.Lenslerini bile düzenli tutabiliyorsun harika ;)

    YanıtlaSil
  3. bu mim işi yapılır ama zamanı olacak zira ;))

    YanıtlaSil
  4. aha bende varmışım :) merakla bakarken gördüm :)) ozaman bende hemen düzenlemeye başlayayım :))

    YanıtlaSil
  5. Canım ben geçenlerde koymuştum çekmecemi. Şimdi bir daha koymayayım ama teşekkür ederim beni mimledigin için :)

    YanıtlaSil
  6. hmm,çekmecemi düzenlemem lazım:))

    YanıtlaSil
  7. En kısa zamanda yapmaya çalışacağım senin çekmecenden sonra biraz düzen gerek:)

    YanıtlaSil