27 Kasım 2012 Salı

Günün Fotoğrafı 22-27 Kasım

22 - Sıcak
Sıcacık çay gibisi var mı? Hele bardağınız benimki gibiyse :D


23 - Anahtar
Benim anahtarlarım hiç yalnız kalmıyorlar... Arkadaşları her daim yanında...


24 - Örgü/Yün
Anneannemin kendi elleriyle ördüğü beyaz berem! Bu kış giyilmeyi bekliyor...


25 - Ağaç
Hangimiz daha büyük sizce? :)


26 - Köpük
Tanıştırayım kendisinin adı Köpük :) Benim emektar kuçum!


27 - Huzur
Burada olmak bile benim için bir huzur kaynağı idi. Umarım tekrar gitmek nasip olur...


Aralık ayı için öneride bulunabilir ve hatta katılabilirsiniz bile :) Buradan...

5 yorum:

  1. ne güzel fotograflar :)
    Bardağına, anahtarlığına, berene ayrıca bayıldım.
    Çam ağacı mı? Ohh yoo, elbette sen daha büyüksün üstad :P
    o huzur köşesi neresi öyle!? :)
    Sevgilerle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çam ağacı kadar oldum işte :) Zayıflamam lazım artık :P

      Huzur köşesi Bodrum!!! :) Bazıları için huzur değil ama bizim için öyle :) Bodrum2un huzuru gibisi var mı la? :)

      Sil
  2. beren pek şık cnm, köpüğe de bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. Canım, çay dedin beni benden aldım şimdi:))
    Bereye bayıldım. Çok güzel. Anneannenn ellerine kollarına sağlık.
    Bu arada tabiki, çam senden küçük :))
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  4. Bardağına bayıldım ,beren şahane iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil