7 Kasım 2012 Çarşamba

Depresyondan Çıkaran Şarkılar - Mim

Biricit yine durmuş durmuş yapmış yapacağını... Şu anda okuyacağınız mim yazısı adıyla sanıyla tamamen kendisinin cin fikrinden üremiş olup karşınıza çıkmıştır :)

Hepimiz insanız ve duygularımız, yaşanmışlıklarımız var. Bu yüzden hepimiz hayatımızın evrelerinde illa ki bi "Depresyon Mode ON" durumunu yaşamışızdır. Allah yaşatmasın diyeceğim ama dünya henüz o kadar pembe bir hale gelemedi...

Bu mimde amacımız depresyona sokmak değil tabi ki, zaten herkesin kendince, irili ufaklı dertleri mevcut, amacımız olaki depresyona girdik, bizi bu depresyondan çıkarak şarkılar paylaşmak. Benim listem tabi ki kişisel. Dilerseniz siz de kendi kişisel listenizi paylaşabilirsiniz efenim.

Hadise - Biz Burdayız
(Anlayan Anlar... :P )


Sertab Erener - Dım Dım
(Dinleyince içinize bi pozitiflik yerleşmiyor mu? - Ben dinlerken eğleniyorum bu şarkıyı, somurtmak imkansız, sözler de şahane!!!)
-Sonra boşverdim, bi çay aldım, gözlerimi kapatıp mırıldandım...


James Brown - I Feel Good
(Şarkının adı bence yeterli :P )


Sezen Aksu - Kutlama
Ya yok böyle bi şarkı ya!!! Ben bu şarkıyı önceden duysam düğünümde kullanırdım, 
süper süper! (Saba Tümer'e konuk oldu Sezen Aksu bu hafta, internetten bi şekilde bulup izleyin bu şarkıyı okuduğu anı, mümkünse iki programı da seyredin zaten, ben sadece bazı kısımlarını seyredebildim ve ilk fırsatta seyredeceğim.)


Sertab Erener - Bi Çaresi Bulunur
Elbet bulunur değil mi? Ölümden ötesi yok sadece...



Peki ben kimleri mimlerim acep?


Bazen mimlerken bilemiyorum mimlemeyi isteyip de unuttuğum biri var mı diye... Ben mimleyecek blogger arkadaşlarımı seçerken öyle garip garip kriterler kullanmıyorum. Ben niye yokum diye alınmayın emi...

16 yorum:

  1. Birde canıım Sertabın Hayat beklemez var oda çok güzel ben azıcık sıkılsam onu patlatıyorum :) tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az önce seyrettim ve de dinledim ve bu şarkısını nasıl da kaçırmışım şimdiye kadar, bana gösterdiğin için teşekkürler :)

      Sil
  2. ne guzel bi konu tsk ederim cnm...

    YanıtlaSil
  3. Rica ederim, biraz düşünme süresi veriyorum size ama çok da uzatmayalım :)

    YanıtlaSil
  4. elıne sağlık canım herseyın caresı var ölümden baska doğru aslında:)sevgıler canım benım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cin seni ne güzel mim bulmuşsun böyle :)

      Sil
  5. Hemen yapıyorum bende. Çok eglenceli :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler canım, şarkılarımı seçmeye başlasam iyi olacak... Kocaman sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz süre veriyorum ama çok da uzatma emi :)

      Sil
  7. denizin yıldızı,
    ben de geldim bilhassa ne yazdın diye..Çok da keyifle okudum..çok da keyifle içimde duydum o keyfi ,coşkuyu.ben kendi mimimde I feel good 'u unutmuştum bak ,süper kıpır kıpır bir şarkı :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma geldikçe bi kağıda not aldım ve ortaya bunlar çıktı. Belki biraz daha düşünsem ekleme yapardım ama o zaman da şarkı kalmaz ortalıkta :D
      I feel good... :)

      Sil
  8. Cevapların benim de favorilerimden canım. En kısa sürede cevaplanacaktır. Teşekkür ederim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. En kısa sürede mimi cevaplıycam canım dur azcık düşüneyim :) çok eğlenceli heheh

    YanıtlaSil
  10. video yüklemeyi becerebildiğim bir ara cevap veririm olur mu :)

    YanıtlaSil
  11. banane alınıyorum işte bayram girdi seyahet girdi araya yoktum diye hemen unutulu veriyorum ayrıca ilk seçtiğiniz şarkı hadisenin o kızımın şarkısı hem söylüyor hem dans ediyor bu şarkıda ama yinede hıh denizin yıldızı.

    YanıtlaSil